Tuesday, August 4, 2015

Ring Ring Ringgit


25 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

wah, bestnye...

monalea said...

seronoknya dapat duit raya

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Unknown said...

Kamaruddin Bin Azmi

Pusat Pengajian & Hafazan Al-Quran Furqan (MA0202370-P)
3A & 5A Jalan, BK 1
Taman IKS Bukit Katil
75450 Bukit Katil Melaka
019-5907271/06-2530893


Haji Aznil bin Haji Nawawi 27 Ogos 2015

Tuan,
Memohon Sokongan Untuk Menjayakan Program Bagi Mengumpul Dana

Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

Tuan Aznil merupakan seorang selebriti yang amat terkenal dengan penglibatannya dalam aktiviti komuniti. Kami memandang beliau sebagai salah seorang selebriti yang berkaliber bagi membangkitkan keinginan anak-anak remaja untuk berubah ke arah insan yang lebih cemerlang dan berkualiti.

Saya seperti nama diatas mewakili Pusat Pengajian kami sedang dalam usaha mengadakan program cuti sekolah bagi mengumpul dana pembangunan pusat pengajian ini. Berikut adalah butiran program cuti sekolah kami.
NAMA : KEM SOLEH SURVIVAL
TARIKH : 4-6 DISEMBER 2015 (KUALA LUMPUR)
: 11 – 13 DISEMBER 2015 (MELAKA)
2. Kami mengadakan program cuti sekolah ini adalah untuk mengumpul dana bagi perkara berikut:
i. Membangunkan Makmal Tahfiz dan audio visual untuk kanak-kanak istimewa antaranya autism, slow learner, hormone imbalance dan sindrom mudah bosan. Usaha ini diambil berikutan pengalaman mengajar anak-anak ini yang memerlukan perhatian dan kelainan dalam pendekatan pembelajaran Al-Quran. Kami memandang serius untuk membuka kelas ini kerana kaedah pembelajaran audio visual ini sangat berkesan dan kondusif namun ia menelan belanja yang tinggi.
ii. Menaiktaraf pengajian tahfiz harian kepada tahfiz penuh.

3. Sehubungan dengan itu, kami memohon kerjasama dari pihak Tuan Aznil untuk membantu usaha penyebaran maklumat kepada komuniti tuan dan masyarakat sekeliling samada secara verbal, media sosial dan lain-lain medium yang boleh membantu menjayakan program ini.

4. Sokongan dan pertimbangan wajar dari pihak tuan sangat kami hargai dan sanjungi. Keperihatinan pihak puan didahulukan dengan ucapan terima kasih. Doa kami agar tuan akan terus berjaya dalam karier tuan.

Yang benar,
(Kamaruddin Bin Azmi)
Pengurus Pusat Pengajian & Hafazan Al-Quran Furqan

Unknown said...

Salam ceria Paknil yang saya hormati. Saya harap paknil baca surat saya kat atas ni ;( Terima kasih...

Unknown said...

salam paknil . macam mana eh nak contact paknil or your manager . i nak invite paknil untuk satu program talkshow in my universiti . thank you :)

Unknown said...

Assalamualaikum pak nil .. Macam mana nak menghubungi pak nil atau yor manager .. Persatuan ank negeri johor permaj UKM akan mengadakan progran KESELATAN(ANAK ANGKAT) di kluang pada 15-20 januari 2016, dan sy mendapat post islam hadhari .. Post nie merupakan post y boleh dikatakan agak kritikal krn post nie kurg mendapat sambutan .. Saya cuba untuk menaikkan post nie semampu sy .. Sy nak menjemput pak nil utk menjadi DJ slot masakan dlm program kami .. Harap pak nil sudi membantu sy semampu y boleh

Unknown said...

Jika pak nil sudi membantu sy sila hubungi email jsuhadah@gmail.com ..

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

assalamualaikum pak nil..saya nak sangat invite paknil untuk jadi panel forum kerjaya kat UPSI bulan mei ni...saya ada inbox page fb paknil dari bulan november tapi tiada balasan..huhuhu...kalau ada sesiapa yang tahu macamana nak contact paknil atau paknil sendiri, harapnya dapat contact as soon as possible di maisarammkhar1516@gmail.com ...huhuhu..tolong...

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Unknown said...

Seorang lelaki asnaf fakir miskin. Berada dalam keadaan daif dan hidup dalam serba kekurangan. Sesiapa yang ingin menghulurkan sumbangan wang secara ikhlas, boleh derma ke akaun maybank 151089317354 Adila Bin Suboh. Terima kasih.

Farhati Mardhiyah said...
This comment has been removed by the author.
Axton said...

- Tips Mendaki Gunung Saat Musim Hujan
- Menu Buka Puasa Irit
- Tempat Wisata Alam Di Bandung
- Destinasi Wisata Raja Ampat
- Tas Ransel Untuk Traveling

Kelly Clarksonz said...

banyak wang banyak rezeki, bisa belanja di Bukit Bintang

Sattaking Records said...

I just found this topic and have high hopes for it to continue. Keep up the great work, it’s hard to find good ones. I have added to my favorites. Thank You.

Satta King
Satta King
Satta King

Satta King -Satta-King said...

Really good info I always like to read and spread such information which is unique and in fact informative. Keep up the good work.
We provide you the best Result For Satta King, sattaking, Satta result, Satta King
2021 Result,Satta King
786 , sattaking, Satta result,SattaKing
2020, Satta king Live. Result Gali, Desawar, Ghaziabad and Faridabad With Complete Satta King 2021 Best official website satta king Satta King.
.


SG SAN said...

Hi there,

Very nice post and blog, I found it very explanatory and informative, thank you very much for sharing your knowledge and wisdom with us.

take care and stay positive

Your follower

Lisa from Middle Names ideias for a lot of names.

regards



.....
.

Richard said...

Thank you for sharing such valuable information and knowledge. It is very useful and informative. It would be great to see more updates from you soon.
Satta king
Satta king Chart
Satta king Fast
Satta king Gali
Satta king Faridabad
satta king Online
Satta king Results

nikita said...


Nice Post Your content is very inspiring and appriciating I really like it please visit my site for
gali satta
satta king disawar
satta king
Satta Bajar
सट्टा किंग
satta king bajar
satta matka
sattaking

عوض said...

بكجاتي
قلم ايباد
قلم بديل لقلم ابل
كفرات أيباد
كفرات ايبادات
بيبر لايك للايباد
paperlike ايباد

Unknown said...


تنسيق حدائق الطائف

تنسيق حدائق الدمام

تنسيق حدائق الاحساء


تنسيق حدائق القصيم

تنسيق حدائق مكة


تنسيق حدائق الظهران

تنسيق حدائق القطيف

ركن كلين said...

The best glass facade cleaning company in Riyadh relies on the latest advanced machinery and equipment that are used to clean large facades, and the cleaning and polishing process takes place in a short time, so that the place does not hang for a long time. The company provides the service of a large team of customer service personnel, who are present throughout the day in Serving the company's valued customers. تنظيف واجهات زجاج بالرياض

Satta King said...
This comment has been removed by the author.
♥xaturen♥ said...

2023 baru saja bermula... Semoga berjaya..!