Wednesday, October 7, 2009

AL-FATIHAH

Paknil adalah antara orang yang sangat bersedih ketika ini apabila Adik Khayrul Aiman telah kembali ke Rahmatullah untuk bersama Penciptanya setengah jam yang lalu (lebih kurang pukul 1030mlm)
Paknil ingin ucapkan takziah kepada kedua ibubapa dan keluarga Aiman akan pemergian Aiman. Percayalah, seperti yang Paknil katakan pada mereka ketika menghubungi mereka tadi, Adik Aiman lebih aman di sana. Itulah harta mereka yang menanti untuk menolong ketika di hari hisab untuk membawa kedua ibubapanya terus ke Firdausi.
"Ya Allah Ya Tuhanku Engkau kuatkanlah semangat kedua ibubapa Aiman agar dapat melalui dugaan dan cabaran Mu ini. Engkau yang lebih mengetahui.
Dan Engkau letakkan lah anak kecil suci ini di sisi Mu agar dapat menjadi pembela kedua orang tuanya apabila Engkau hidupkan kami semula di hari akhirat nanti. Amin"

118 comments:

SuGaR AuNtY said...

Ternyata Allah lebih sygkan dia.. Tp sekurang2nya hajat dia untuk berjumpa Pak Nil terlaksana.. Takziah untuk fmily Adik Khayrul Aiman.. Semoga mereka tabah menghadapi dugaan Allah ini.. Semoga roh Adik Aiman dicucuri rahmat dan ditempatkan di sisi org yg beriman & bertaqwa..Amin..

kamal fnd hashim said...

Pak Nil,

Lain kala khabarkan juga ini kepada keluarga mereka;

bila sahaja mereka menangis kerana rindu atau pilu, angkat tangan untuk berdoa dan katakan'

" Ya Allah, aku menangis bukan kerana dia sudah tiada. Bahkan!! Aku redha!
Aku menangis hanya kerana aku manusia"

kamal fnd hashim
crime analyst

LaDySwEEt said...

Amin... moga rohnya dicucuri rahmat..

nadyayaya said...

Al-Fatihah.

Along25 said...

Salam takziah kepada keluarga adik aiman :( semoga tabah... doakanlah adik aiman tenang di sana.... amin.... Al fatihah...

NURHIDAYAH BTE ABD MALIK said...

Allah lebih sayang kan dia
mungkin Allah tidak mahu adik aiman lebih menderita

kepada keluarga allahyarham adik aiman banyakkan la bersabar,semoga adik aiman tenang di sana,amin

alfatihah

anne said...

Innalillah.

Takziah untuk keluarga Aiman, semoga redha dengan pemergian Adik Aiman. Arwah kembali kepada Allah sebagai ahli syurga pastinya. Itulah hikmah paling besar, Insyaallah.

Al-Fatihah

p/s- Abg Aznil sabar ok...:(

ibu_arifa said...

salam pak nil,

takziah buat keluarga adik Khayrul Aiman..semoga mereka tabah..

al-Fatihah.

misz benida said...

hnya mmpu mmbcakan al-fatihah.
~innalillah..

cik eja^_^ said...

Al-fatihah..
sekurang2 nyaa pak nil sempat berjumpa dengan Arwah sebelum dia meninggalkan kita :(

mrGHA said...

takziah....
sudah ketentuan Ilahi.
AL FATIHAH.....amin

hazlin said...

Al Fatihah untuk adik Aiman

imHepPie said...

innalillah..

smoga rohnya dicucuri rahmat...

al fatihah..

eD love photographY said...

allah lebih sygkan dia paknil...alhamdulillah penderitaan adik aiman dah berakhir...

chah~ said...

Al-Fatihah..

E.L.I.Z.A said...

alfatihah...sedihnya! :((
semoga roh adik aiman dicucuri rahmatNya.amin

denaihati said...

saya pun pernah kehilangan anak tersayang TAPI janji ALLAH setiap kejadian pasti ada HIKMAHnya ... insyallah anak ini akan menunggu kita dipintu syurga ..hanya kita ibubapanya mesti terus dekat dengan ALLAH.

fEzAEmo said...

bersabar aja la paknil..
Setiap manusia mengalami menda yg sama..Takziah saya ucapkan pada keluarga dan teman2x adik Aiman.. moga2x rohnya dicucuri rahmat..
Al-Fatihah

aien's life with love said...

sebelum tu saya agak terkejut mendapat berita ini..Allah lebih menyayangi arwah adik aiman.paknil pn telah sempurnakan permintaannya.moga arwah tenang disana.buat keluarga arwah.tabahkan hati,anggap ini dugaan yg perlu ditempuhi.semoga roh arwah dicucuri rahmat.amin.al-fatihah.

Nurul Aini Osman said...

takziah buat keluarga aiman, harap redha dan byk bersabar n harap abg aznil pun byk bersabar... al-fatihah...

AzRoLs said...

Al-Fatihah.
Semoga roh adik Aiman dicucuri rahmat.. Dan semoga famili arwah tabah menghadapinya...

hudadida said...

bru je bce entry lepas..
tiba2 dpt tau berita ni plak..=[
semoga rohnya dicucuri rahmat..
takziah utk keluarga aiman..
semoga ibu ayh aiman tabah hadapi dugaan..

Monalea said...

Allah lebih sayangkan dia, Tapi hajat dia nak berjumpa ngan paknil tercapai jugak

SAHAR MISRON said...

Al-Fatihah, syukur dapat Paknil tunaikan hajatnya...Semoga kepulangannya ke pangkuan Ilahi dicucuri rahmat. Kepada keluarganya kami warga SMK Lajau, Labuan mengucapkan takziah, banyak bersbar.

nadirah_nor said...

cdeynye uncle..
al-fatihah utk adek.
thanx uncle coz dpt
tnaikn last wish adik
aiman.sob3

mrkerang said...

alfatihah..

semoga rohnya ditempatkan di sisi orang yang beriman...

smua yang terjadi ada hikmah nya..kita manusia haruslah saling mengingati..

edzlin007 said...

Salam Paknil.

Takziah kepada keluarga arwah adik aiman. Al-Fatihah.

harap keluarganya tabah hadapi dugaan ini. Allah lebih sayangkan adik khayrul aiman

SyahNas80 said...

al-fatihan... takziah buat keluarga aiman....

nasib baik pak nil sempat jumpa aiman sebelum aiman 'pergi' buat selamanya... kalau tak mesti paknil terkilan kan?

apa2 pun semoga roh adik aiman dicucuri rahmat dan ditempat di sisi orang yang beriman... aminn...

Suka Bebel said...

Sesungguhnya dari DIA kita datang dan kepadaNYA jua kita kembali. Arwah telah selamat bersemadi di syurga, kita yang hidup teruskan berjuang.

Pemergian arwah mengingatkan saya dengan arwah anak kembar kami yang lahir tak cukup bulan.

http://sukabebel.blogspot.com/2009/06/belum-rezeki-kami.html

Bapak said...

takziah buat keluarga Aiman.

semoga rohnya dicucuri rahmat. al-Fatihah buat arwah.

Mohd Farid Baharudin said...

dari ALLAH kami datang,kepada-NYA bakal dikembalikan. Mmoga keluarga tabah atas takdir Ilahi

bspotgurl said...

takziah buat keluarganya.
Al-Fatihah!

@Fr!^n@ said...

alfatihah untuk arwah adik aiman
semuga family aiman tabah untuk menerima berita yang menyedihkan ini.. namun segala yang terjadi ade hikmahnya.. mungkin beliau lagy sesuai disana..

Watierman said...

Salam Aznil Innalillahiwainnailaihirajiuun...
Takziah buat keluarga Anakanda Aiman..Moga rohnya lebih tenang di sisinya.....AlFatihah...Amin!!!

ADLIN ALAWI said...

Agak terkejut bila baca berita ni...
xsangka.begitu cepat..sekurang-kurang2nya hajat dia tercapai...Takziah wat keluarga adik khayrul aiman...Semoga tabah menghadapi dugaan ni..

Al-fatihah

Khaty said...

Allah lebih meyanggi die...semoga adik Khayrul Aiman dicucuri rahmat oleh Nya...salam takziah buat family adik Khayrul aiman....bagaimanapun hajat adik Khayrul aiman terlaksana tuk berjumpa Pak Nil.....Al-Fatiha

miauw said...

salam takziah buat keluarga adik khysrul aiman... semoga roh dicucuri rahmat... buat keluarga aiman.... sabarlah dan terima ini semua sebagai ketentuan ilahi....


al-fatihah... buat adik Khyrul Aiman...

ayish_aril said...

al fatihah.... semoga rohnya dicucuri rahmat.. amin..

shuweetilicious said...

takziah di ucapkan kepada keluarga adik aiman di atas pemergian beliau ke rahmatullah..semoga rohnya di cucuri rahmat...amin...al-fatihah

ajahare.blogspot.com said...

Semuga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya. Untuk Pak Nil dan Davina, tahniah sekali lagi atas keprihatinan anda..

matabulat (lat) said...

takziah utk keluarga adik aiman...sudah tentu syurga tempat nya,merupakan saham utk ayah/bonda nya....alfatihah.

cutecida said...

relakan pemergiannya...pada kedua ibubapa aiman, redha & pasrahlah atas ketentuanNYA...mmg bukan satu perkara yg mudah, sy juga kehilangan insan yg sy sayang...hidup kita perlu teruskan...dia sudah pasti aman dia sana...takziah & alfatihah buat adik aiman...

EZRY DA' LEGEND said...

TAKZIAH buat keluarga adik AIMAN. Semoga aman bersemadi di sana di sisi Tuhan Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

Kita menyayanginya, tetapi Allah swt rupanya lebih mengasihi AIMAN. Terima kasih PAKNIL kerana telah berkesempatan meluangkan masa bersua dengan AIMAN...

...al FATIHAH...

MOFASAD said...

takziah dari saya...

sri said...

takziah kpd keluarga aiman..al fatihah buat aiman dan semoga tuahn meletakkan aiman di dalam golongan orang2 yang dikasihi dan dirahmati.insyallah!amin!

rosesrosz said...

Innalillah. Semoga roh adik Aiman dicucuri rahmat dan ditempat bersma golongan org2 yg beriman.Amin

ReD said...

innalillah... hurmmm
but at least, arwah aiman dpt berjumpa pak nil..

My Life My World said...

Alfatihah untuk Adik Aiman. Semoga dia ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Amin.

Wonderpets said...

salam takziah buat keluarga kak G n pkcik nizam....di sebalik pemergian Aiman,terselitnya suatu hikmah buat keluarga akak...semoga tabah mengharungi hdup hari2mu tanpa Aiman...jgn dilupekan anakmu Rafiq...walaupn Rafiq kecil lg dan mgkn x fhm apa2 pn yg trjd...tp jauh dari sudut ati Rafiq,mgkn dia terasa kehilangan seorg abg yg amt rapat dgnnya....Al-Fatihah....

Angah said...

Al-Fatihah buat Khayrul Aiman.. semoga keluarganya tabah hadapi dugaan ini.. Allah lebih menyayaginya

ABCPlus said...

Redha akan pemergian adik Aiman, Allah lebih mengasihinya,,,untuk keluarga arwah banyakkan bersabar mungkin ini adalah yang terbaik untuk dia kerana berakhir segala beban kesakitan yang ditanggungnya selama ini,,,doakan agar rohnya tenang dan aman dialam barzakh ,,,untuk Paknil terima kasih kerna berkongsi cerita ini ,,,bersamalah kita sedekahkan al-fatihah utk almarhum.

MaizaC'Joe said...

salam

Allah lebih sayangkan dia. Takziah pada keluar adik Aiman.. semoga tabah menempuhi ujian dari ALLAH S.W.T

AL-FATIHAH

loniaku said...

salam takziah buat keluarga adik khayrul aiman..semoga tabah menghadapi dugaan Allah s.w.t

mummy_ayu said...

al-fatihah untuk arwah adik aiman..tapi sekurang-kurangnya niat dia nak jumpa pak nil tercapai...

editorial said...

Innalillah...
Salam takziah buat family adik Khayrul Aiman..daripada Allah kita datang kepada Allah jualah kita dikembalikan..
al-Fatihah

najed said...

Takziah buat keluarga adik aiman. Dari DIA kita dtg, kpdNYA kita kembali. Al Fatihah

eiLda epaL said...

salam takziah buat keluarga Allahyarham adik Aiman...

betul kata paknil...Allah SWT lebih menyayanginya dan Maha Mengetahui apa jua yang telah ditakdirkan...

mudah-mudahan Allahyarham adik Aiman ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman...

buat keluarga arwah, diharapkan lebih tabah dan kuat dalam menghadapi dugaan daripada Allah SWT...

anne said...

ya allah simpati kpd kluarga arwah
di saat ni sya menitiskan air mata krana peristiwa ni amat2 myentuh ati sya pak nil..di saat pak nil umumkan baerita ni pg td sya terperanjat sgt2..apepun kita sedekah kn al-fatihah dn doakan dia agar d tmptkn d tmpat yg soleh..

Ms.EzAn said...

takziah atas permegian adek aiman...

namun di saat kita bersedih, adek aiman sedang tersenyum melihat kita... dy lebih bahagia d sana

@cu SaYaNg said...

semoga arwah tenang di sana & di tempat kan di kalangan org yg beriman...tu yg terbaik utk dia..

fizzdiena said...

Tiada saat yang paling menghiris hati tatkala insan tersayang menyahut panggilan Ilahi.Insan kerdil amanah dr Penciptanya pergi buat selama2nya.Namun redhakan pemergiannya kerana Tuhanmu Ya Rabbi lebih menyayanginya....Moga roh Aiman tenang dan dilimpahi rahmat Mu Ya Allah...hadiahkan Al-Fatihah buatnya dikala hatimu rindu padanya

இBieaz_Bie Azreenaஇ said...

INALILAHI WAINAILAHI RAJIUN..

Tuhan lebih menyanyangi arwah dik aiman dari terus menanggung kesakitan dan penderitan yang dihadapinya.

AL-FATIHAH

LyDia DeLia said...

meremang bulu roma saya bila membaca tentang pemergian adik aiman kerana baru minggu lepas abg aznil pergi menjenguk die..sesungguhnya, Allah lebih menyanyangi adik aiman..moga Allah rahmati roh adik aiman..amin..

Diri ini insaf seketika..teringat mati..berapa banyakkah amalan baik ku untuk dibawa kesana kelak.. :(

Akane Sakura said...

Al-Fatihah...
Allah SWT lebih menyayangi nya..
Semoga roh nya d tempatkan bersama2 org2 yg beriman...Amin

May Jiuan said...

Takziah untuk family aiman.

May Aiman rest in peace. :(

Su3y said...

A'skum abg aznil...

Suzy juga turut berdukacita atas perginya adik aiman...

Beberapa hari ni suzy juga tidak ketinggalan mendengar pagi @ era...

Sebaik saja abg aznil habis membacakan al-fatihah keatas rohnya adik aiman,tanpa sedari airmata suzy juga menitis tambah-tambah lagi sewaktu abg aznil memainkan lagu nyanyian adibah noor "terlalu istimewa"...

Dari jauh suzy sedekahkan al-fatihah keatas rohnya...

Semoga adik aiman ditempatkan di tempat-tempat orang yang soleh,sesungguhnya "tuhan lebih menyayanginya...seperti yang dinyanyikan oleh adibah noor didalam lagu tersebut....

SALAM SAYANG DARI,
SUZYLINA...

cikgu zainab said...

Al-fatihah!
Alhamdullilah Pak Nil sempat ziarah dia tempohari, kalau tidak mesti ralat.

Atie Yusup said...

Al-Fatihah

aLviN Jon said...

Rest in Peace to Aiman...

Condolence to his family..

fiera said...

hrmmm...
cedihnyer..

zai mohamad said...

alfatihah untuk adik aiman...semoga rohnya dicucuri rahmat.

takziah pada keluarga adik aiman.

faRah said...

semoga allah mencucuri rahmat ke ats roh adik aiman..

sheila said...

al-fatihah..itu yg terbaik buat arwah..

Pencinta Lelaki said...

Innalillahi wa inna ilahirroji'un ...

Fizunk said...

al-fatihah untuk adik aiman...semoga rohnya dicucuri rahmat.

takziah pada keluarga adik aiman.

Hafiz Hamid said...

al fatihah

sniffa93_aznil4eva said...

Innalillah...
Ya Allah.
seyesly time ifa baca entry ni..jantung ifa dupdapdupdap..

takziah bwat keluarga adek Aiman..moge ditempatkan dikalngan org yg beriman. InsyaAllah...

nieradina said...

salam..

setiap yg hidup didunia ni pasti akan mati..kita pn x terkecuali...yg kekal hnya Allah s.w.t....

Buat kluarga adik Khayrul Aiman x perlu bersedih...kerana anakmu kini sdang berbahagia dan aman disisi penciptanya...kanak2,besar mana dosa mereka...pasti syurga yg mnanti disana...insyaallah..bak kata paknil...dia akan mnanti ibubapanya disana..mnolong dan mmbantu ibubapanya untuk ke syurga...

Mummy SGTv said...

ya..allah ....Kau Maha Mengetahui!!!

fyda_ibrahim said...

takziah buat keluarga adik aiman..
al-fatihah ku kirim kan buat mu adik aiman..

~AmiRa SeNSei~ said...

innalillah.....sy bru baca pasal ksah aiman ni kt blog pak nil 2 ari lepas...bukak2 td..tgk dh meninggal.....
semoga roh adik aiman ditmpatkn di kalangan org beriman n bertaqwa...amin...
takziah jga buat seluruh ahli keluarga aiman.....

zaputra said...

Alfatihah buat arwah adik Khayrul Aiman dan salam takziah buat Familynye.. semurga tabah menghadpi segala ketentuannya..
"sematkan juga dihati kita, agar sentiasa beringat bahawa kita juga bakal melaluinya".... persiapkanlah 'bekalan' utk menerima jemputannya..
Hanya DIA yg maha mengetahui dan menentukan semuanya.

ummimunirah said...

Muhasabah buat kita semua juga ... bila2 saja kita boleh dipanggilNya ...

azah_rohaizah said...

Innalillahiwainailaihirajion...

Pergi lh sayang..pergi kembali kpd Pencipta mu..

"Kau telah pergi namun ada yg kau tinggal kn dlm kalbu ku..lemas dlm rindu tenggelam dlm tangisan"...Al-Fatihah


P/s terima kasih Paknil dn davina.. syukur hajat arwah termakbul..kelegaan yg amat sgt

cencurrut said...

PakNil...sy bc pasal adik ni memang tersentuh hati, meleleh gak ler air mata. And moga ayah bonda adik Aiman tabah menghadapi ujuan Allah ni...kita sama-sama doakan...moga Adik Aiman juga aman diSana...Insya Allah....

Bintang said...

salam...
takziah buat keluarga adk Aiman...
Al-Fatihah... semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di sisiMu ya Allah...
Teruskan usaha kalian, Paknil n Davina... Hope one day I can join you... Keep it up... Semoga usaha murni kalian dikira sebagai ibadah kepada Allah... Like to know Davina better.

.waniey ninnie. said...

innalillah...
ucapan takziah kpda keluarga adik aiman~

Natrah Norlin said...

Takziah untuk family adik khayrul aiman.Semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 beriman dan bertaqwa..
Alhamdulillah hajatnya tercapai untuk jumpa ABg Aznil...

acucute said...

Al-Fatihah...

zura said...

salam takziah buat keluarga adik aiman...semoga rohnya dicucuri rahmat..amin...

abdul hamid said...

sy ucapkan takziah kpd family adik Khayrul Aiman..Semga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya.AMIN...sesungguhnya yang hidup itu pasti akan mati..

GC said...

"KEHIDUPAN ADALAH ANUGERAH YANG PALING BERHARGA....DAN KEMATIAN ADALAH UJIAN YANG PALING BERMAKNA"
Al-fatihah....

Mama Vogue said...

Salam Pak Nil

ketika membaca N3 ini tiba2 airmata saya berderai2. Mungkin naluri saya sebagai seorg ibu. Kuat sungguh ujian yg Allah berikan kepada kedua org tua Aiman. namun itu juga adalah saham mereka di akhirat kelak. Kini Aiman berada bersama para malaikat di taman Syurga. Tiada hisab baginya dan hanyalah kebahagiaan di sana. Al fatehah.

Adida Anuar said...

Takziah buat family adik Khayrul Aiman ..
Semoga rohnya dicucuri rahmat & ditempatkan dikalangan hambaNya yang beriman ..
Al-Fatihah ..

shamsida said...

salam pakNIL..Saya sangat terkejutbaca berita ini..baru jer semalam saya membaca perihal kunjungan paknil kerumahnya..waktu tu pun hati saya tersentuh melihat anak kecil yg tak bermaya sedang terbaring..Jauh di sudut hati saya YA ALLAH..kau panjangkan umur anak ini..tapi apabila mengetahui adik ini telah pergi...saya rasa itu adalah yang terbaik baginya kerana TUHAN lebih menyayanginya...semoga rohnya dicucuri rahmat..AMIN

su said...

Al fatihah....

ashikin said...

Takziah buat keluarga adik Aiman. semoga rohnya dicucuri Rahmat.

al-Fatihah

easza said...

semoga rohnya di cucuri rahmat.... Al-fatihah...

Faizal n Fashitah said...

Al-Fatihah buat Adik Khayrul Aiman dan salam takziah buat keluarganya. Semoga roh Adik Aiman dicucuri rahmat dan ditempatkan di sisi org yg beriman & bertaqwa..Amin..

Adiwarnatasya said...

Al-Fatihah...
Takziah Buat Family Adik Aiman..

PenulisBebas said...

Untung dia, pergi dalam keadaan bersih.
Kita? Tak tau lagi... harap-harap pergi dalam keadaan bersih dengan keampunan...

Takziah buat keluarga arwah adik Aiman. Keperihatinan Paknil menjadi inspirasi kami...

[Maklumat, Tips, Promosi dan Pengiklanan >>> KLIK DI SINI]

mybreakfastclub said...

takziah. :[

ibtisamsyarha said...

SALAM...

Moga kembalinya adik Khayrul Aiman bersama satu keinsafan buat semua, menyedarkan lagi kita insan sementara di dunia.. kematian bakal menjemput bila2 masa sahaja..

Moga arwah adik Aiman di tempatkan ALLAH bersama2 orang2 yg ALLAH naungi rahmatNYA...amin

myza said...

paknil sama2 la kita doakan adik aiman tenang d sana.takziah juga pada keluarga arwah.

nadiah said...

salam takziah buat family adik Khayrul Aiman,muga rohnya ditempatkan bersama2 beriman...Amin

suraya said...

sesungguhnye biar la dia pergi mengadap ilahi dari terus menanggung seksa...

tahniah kpd pak nil krn wlaupun dlm kesibukan msh ade mse meluangkn mse utk arwah...

semoga rohnye dicucuri rahmat dan ditempatkn di tmpat org2 yg soleh...

al fatihah

myra said...

Al-Fatihah.

miszied@ said...

AL-FATIHAH buat KHYRUL AIMAN..perginya seorang kanak2 yang ceria,cerdik,begitu kuat melawan sakitnya dan kehilangannya amat dirasai oleh kami sekeluarga,sukar dicari ganti namun kami redha Allah lebih menyayanginya dari kami semua. Aiman menghembuskan nafanya yang terakhir pada hari rabu (07/10/2009)dalam jam 10.35 malam...(Aiman juga dilahirkan pada hari rabu 26/11/2003).Alhamdulillah Jenazahnya selamat kami bawa pulang ke Perak dimana tempat beliau dilahirkan dan menunaikan permintaannya untuk disemadikan di kampung apabila dia sudah tiada kata beliau kepada kedua ibu bapanya.Alhamdulillah jenazahnya telah selamat dikebumikan pada hari khamis 08/10/2009 ditanah perkuburan Islam parit Tanjung Piandang Perak.Terima kasih kepada semua yang tidak putus berdoa untuk kesihatan arwah dan juga memberi sokongan kepada keluarga kami agar kami tabah & redha dengan permergiannya.AL-FATIHAH....

ZIERA.. said...

al-fatihah..kepada arwah adik aiman... ternyata allah lebih sayangkan dia...setiap hambanya di uji dgn pelbagai cara menjelang syawal kali ini...ziera dan keluarga juga menerima ujian yg sangt berat...kita hanya hambanya...kita cuma mampu berdoa untuk ketenteraman roh adik aiman....moga doa kita dimakbulkan...amin....

Adya A. said...

Al-Fatihah... semoga rohnya dicucuri rahmat, ditempatkan bersana orang-orang beriman...

aisputih said...

Semoga roh adik aiman dicucuri rahmat..

mamawana said...

Innalillah... syurga buat mu nak. Dan airmata mama pun berderaian...

Aiza said...

Al fatihah, moga rohnya di cucuri rahmat... Takziah buat keluarga Adik Aiman

ct said...

Al Fatihah, tnyata allah lebih sayang pada adik aiman...perjalanan idup kita pun ntah macam mana...

Management Consultant said...

Al Fatihah ... kalau ada gambarnya, kepilkan di blog Pak Nil utk kenangan ....

Putra said...

semoga rohnya dicucuri rahmat oleh Allah s.w.t.. amin.. Al-fatihah

ainur_ilmi said...

Salam PakNil....Takziah wat family adik Aiman yang telah kembali ke rahmatullah...Semoga rohnya dicucuri rahmat...Al-Fatihah...

hangeng said...

This season is all about lace. thomas sabo schmuck günstig I am talking about crocheted cotton lace, sabo charms the kind your great grandmother thomas sabo engelsflügel wore. Think of the old doilies she used to angebote thomas sabo make. Lace is on everything these days from clothing, handbags and the rest of the accessories. You will see handbags made out of it or adorned with it. It is made into lightweight thomas sabo
flowy scarves. Bangles are big and anhänger thomas sabo covered in lace with matching necklaces and earrings. The thomas sabo kette
necklaces have lace beaded into it, thomas sabo 2010 beaded with lacey disk beads thomas sabo online shop
or lacey beads themselves. It will not be hard to find a great shirt with lace on the top and accessorize it with matching earrings, thomas sabo halsschmuck
necklaces, scarves or handbags. thomas sabo ohrringe Use them tastefully together but don't go overboard. A little of each goes a long way. Handmade is big in this category so don't go looking only at stores; keep those art shows in mind for that unique great find.