Thursday, December 10, 2009

PAKNIL MENANG LAGI!!!

Seronok juga dapat bersama pendengar Era Rabu lalu untuk Cabaran Makan Roti Canai Cara Tertib. Kalau dalam pusingan pertama dulu Paknil baham 5 setengah keping roti canai untuk jadi Juara, tapi kali ini Paknil telan 6 suku roti canai. Pecah rekod sendiri tu. Yang diharap kuat makan di kalangan pendengar Era dan Din Beramboi sendiri, rupanya hanya nampak kuat di luar sahaja. Ok lah, Paknil malas cerita panjang. Korang baca sahajalah komik bergambar yang Paknil sediakan untuk korang semua! Enjoy!















47 comments:

aNa LiEyA said...

pak nil...bapak banyak mkn 6 keping..adui... :)

Ceritera Kaseh Diari Hatiku... said...

wahhhh...tahniah ye pak nil..6 keping tu..nie mesti pak nil berlapar semalaman utk makan byk ari tu..hehe
walau apa2 pun..din beramboi dpt dikalahkan oleh pak nil..hehe..

fiezmarn said...

halu my encem n kiut ankel,orait i'm fiezmarn yr new blog's follower.i faun dhet yr blog very interesting n the sense of humour in it is juz da same in yr evergreen MMA.i hope u will oweyz sakses in yr krier,life n evriting u did.dont forget go 2 my blog n liv yr kmen there...wallah

khairlia23 said...

Pak Nil mmg hebatlah ... Juara bertahan..TAHNIAH PAK NIL!!! U R D BEST

Apih Halim said...

din beramboi pun ada jgkla

Mama Hany Fatihah said...

CONGRATZ PAKNIL!!! DAHSYAT TUH 6 KEPING IN 10 MINUTES, BADAN MAINTAIN KECHIK JER!

ShAKirA CHOONG said...

Assalammualaikum, Aznil. CONGRATULATIONS! Glad you won again and having such a great time! Bdw, you are looking really good nowadays! Keep up the great work!

AZAM SHAH said...

hahaha...congrATs pak nil!! bravo..
nampak je kecik..tapi kuat makan rupenye...

WAN ZUHA ISHAK said...

wah! wah! wah! tahniah. menang dapat, kenyang pun dapat. ehehehehe... ni mesti abg mkn roti canai tak minum air. kan?

anne said...

6 suku keping - Memang Champion lah! :)

sniffa93_aznil4eva said...

wahh hebatlah uncle!
aha:)

klakar je tgk pict siap ade dialog..
hehe

alwayz support uncle:)

αєrιn said...

fuyoohhh~
powerlah uncle!

dialog2 pn.. HAHA!
kekek bila bace xD

WYNA NUBIES said...

TAHNIAH...TAHNIAH!KERANA BERJAYA MENANG DAN HABISKAN 6 SUKU ROTI CANAI...AGAKNYA PAK NIL NIE TGH LAPAR KOT!HEHE...

edzlin007 said...

salam paknil.

tahniah ya paknil pecah rekod lagi. next year pecah lagi rekod peribadi ya. din tu nampak mcm dah makan sebelum pertandingan je.

suka baca dialog picture tu

zikachiCOOL said...

salam...wahh.. wat siaran dr luar... bestnye... boleh saya tau x mcm mana wat siaran dari luar tu? sgt berminat untuk tahu... \(^.^)/

pape pun tahniah paknil sebab menang and tahniah gak pada peserta lain sebab sanggup menghiburkan semua... (=^.^=)

lin_cute said...

uncle memang no. 1 lah...cayo uncle...

ai said...

Tak padan ngan kecik!!! 6 kpg skali bedal. amik!! kalah godzilla tu..hehheh

NurulAin Samsuddin said...

salam pak nil..
wah tahniah2...
huhuhuhu
xsngka pak nil menang...
hikhikhik...

ape2 pn keep it up...
always support u...gra

Watierman said...

Tahniah...Nil...nampak jer kecik...membela ke???Gurau jer lah!!

Hendak seribu daya tak hendak seribu dalih kan!!!

Keep up the good work!

~ yus ~ said...

Tak sangka paknil..kecil2 cili padi, boleh belasah sampai 6 suku pinggan roti canai. Cayalah

chempaka said...

salam paknil ,
wak tak sangka dah senja pun kuat makan ... apa pun chem doa kan semoga pak nil sihat selalu..

PURPLE is LOVE said...

wowww... dahsyat gak paknil makan ye... hehe... memang tak caye la bro tu boleh kalah dengan paknil!!!

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

pergh.. PakNil Mantap!!!!

NaNa YuSoF said...

cayalah uncle aznil!!!
uncle mmg the best la..
hahaha..

;-)

muiz said...

waaa...
power la paknil..
badan kecik selera besar...
de bela2 ke..
ngeh2
gurau2 je

Nursyuhada said...

hai pak nil..minat sume rancangan pak nil.free mai la jenguk blogspot sue ek..

riBEna said...

pak nil sgguh kuat!
hehehehe~

jue said...

pak nil ni...makin berumur makin kacak lah...cutenye....geram ler...

anak laut said...

SALAM..PAK NIL,

ANDA MEMANG HEBAT..

PEMINAT SETIAMU..


anaklaut

nieradina said...

hok aloh...banyak giler paknil mkn..kalo sya dh muntah balik tuh...

paper pn tahniah yer paknil..masih lg mngekalkan kjuaraanmu...hu..hu..

nieradina said...

hok aloh..bnyak giler paknil mkn..kalo sya dh muntah balik dh tuh..

paper pun tahniahla paknil krn masih lg mngekalkan kjuaraanmu..hu..hu..

ABCPlus said...

Nampak gaya Paknil tak payah ambil makan t/hari, banyak tu...

Wanita Biasa said...

Malam Paknil tak makan , tu yg boleh ambil sarapan sampai enam keping roti canai ,,,,

fHaTiN's LiFe said...

BrAvO..BrAvo..~~
hAhAHA..~~
kInG Of ThE rOtI cAnAi..~~
pAk NiL~~ ^^!!

zBobot said...

cayokkk la PakniL.. pasni leh wat pertandingan mkn nasi kandar plak hehehe.. Tahniah PakniL berjaya mkn roti canai 6 keping gitu.. ♥♥

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

caya laa..
takniah..!!
pusingan ke'3 nanti harap2 menang lagi... ^_^

oDaH a.K.a HuDa™ said...

paknil ni kuat makn...kt rumah x mkn ke???kuikui

Ummie said...

tahniahlah Paknil sbb menang Juara kuat makan nih, jangan sakit perut sudah.. ;)

E comel said...

klakar ah gambar2 ni..hehe

afayufu said...

congrats pak nil!!!!!!!

Aidiel said...

cayalah..Pak Nil kita,memang abis sekali 6 keping roti canai tuh..apakata kita lawan..hahaha,,just kidding je..ok,Pak Nil..

Su3y said...

A'skum abg aznil...

Wah! 6 suku roti prata?
Confirm kenyang sangat lepas makan prata sebanyak tu...hehehe...

Tapi sebelum tu,mestilah kosongkan perut dulu kan sebelum pertandingan dimulakan...

Kalau suzy turut serta pertandingan tu,confirm suzy tak dapat kalahkan abg aznil...

Yelah,selalunya paling banyak pun roti prata suzy makan 2 keping saja...huhu...

Apa-apa pun congrats to u sebab kekalkan kedudukkan sebagai juara memakan roti prata!
Kini abg aznil boleh dinobatkan sebagai 'king of prata' ler :P
Hehehe...

Take good care of urself & dearest family...

SALAM SAYANG DARI,
SUZYLINA ;)

zaitey said...

Wah!!! cayalah Paknil.. ingatkan kurus2 x kuat makan, tp kuat makan rupenyer.. He!! He!!! jgn marah...

iDAN said...

Pak Nil menang!

Saya takat tiga keping pun dah sebu! tak larat lagi nak makan lebih dari itu!...

The Spiral Eyes said...

saya mungkin bukan sesiapa bagi Pak Nil,tapi saya nak Pak nik tahu,saya suka akan keletah Pak Nil

Little Lizzy said...

Best nye...Nnt ada acara makan2 lagi..panggil la kitew skali. Nway, tak sangka Pak Nil makan roti canai bnyk camtu. Nnt leh lawan dgn zahid.. hehe

miss bla bla said...

aku minat gler ngan din beramboi...yg paling xleh lupa time din mengacara kuiz insomia ke haper ngan sharifah syahira n zul yahya..pecah perut..addoii