Friday, December 3, 2010

SERASI BERSAMA

Satu lagi rancangan baru yang Paknil hoskan bersama Sharifah Shahirah bakal menemui penonton tidak lama lagi di Astro Ria 104.
Rancangan ini adalah Serasi Bersama yang merupakan sebuah rancangan kuiz yang menguji keserasian pasangan bintang dan selebriti yang mengambil bahagian.
Seronok jugak rancangan ni sebab kita dapat lihat betapa bahagianya pasangan yang mengambil bahagian dan mereka ni sebenarnya mempunyai rahsia perkahwinan yang tersendiri.
Ada diantara selebriti ini telah mendirikan rumahtangga lebih daripada 10 tahun dan ada juga yang baru berumahtangga!
Dalam Serasi Bersama mereka ditanyakan beberapa soalan dan pasangan yang dapat memberikan paling banyak jawapan yang sama akan memenanginya. Yang seronoknya, wang kemenangan mereka akan mereka salurkan ke badan-badan kebajikan pilihan mereka.
Antara selebriti yang mengambil bahagian ialah Aziz M Osman dan isteri barunya, Aida Aris dan suami barunya, Den Wahab dan isteri, Didie Alias dan suami, Mustapha Kamal dan isterinya Susan Menon dan ramai lagi!
Soalan2nya adalah seperti siapa yang mengurat siapa, siapa yang buat keputusan untuk bercuti, siapa yang bagi nama anak dan sebagainya. Seronoknya bila mereka mula bercanggah jawapan dan mula mengingat kembali detik-detik lama mereka.
Bekerja dengan Sharifah Shahirah bukanlah sesuatu yang baru buat Paknil sebab sebelum ini, Paknil pernah juga menghoskan rancangan Wira Waja Malaysia. Shiera memang seorang yang lucu dan sentiasa membuat Paknil seronok di pentas.
Tak sabar nak tengok bagaimana repond penonton setelah menonton rancangan ini nanti. Kalau korang perasan, Paknil dah lama tak menghoskan sesebuah rancangan dengan hos bersama.
Jadi, bila bekerja dengan Shiera, dia banyak membantu memceriakan suasana sehinggakan ada ketikanya Paknil tidak tahan dan tidak henti ketawa.
Kita sama2 nantikan kemunculan rancangan ini di Astro Ria!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

19 comments:

azah_rohaizah said...

Salam paknil

wah ada rancangan baru kah?..tak sabar nak tgk nih..bila pulak agak nya paknil akan jadi peserta 'berpasangan' eh?..macam 'marhi menarhi' ke 'serhasi berhsama' ke..

Solly Salihah said...

Uhhhhh

tak sabar nak tgk gandingan Pak Nil dgn Shira. Mesti BEST!

~MiKaPaRaDiSe~ said...

xsbr nk tgk....sentiasa menyokong paknil....

@cu SaYaNg said...

sure gamat nye nie...

nurkass said...

wahh.teruja nih..ganding ngan kkak shahira lak tu..mesti best..

akuanakpahang (AAP) said...

Salam Abg Nil kita, semoga sihat ceria sentiasa :) Jom Jalan-jalan ke Pahang "Tak kenal maka tak cinta."

edzlin007 said...

Salam Paknil.

Yay! Pasti tonton rancangan ini sebab nak juga tahu mengenai selebriti dan pasangannya ini. Shira juga pengacara yang saya gemari. Memang lucu orangnya.

Gambarnya tidak adakah Paknil?

CT said...

Hamboooooooooooooii pak Nil...y;re bery2 young person...k

ainakhani said...

oh ada rancangan baru ke ?
best lah tapi tak dapat tengok .
ayah kongke tibi. huhu T.T

Betta sp said...

bagus la kalau kalau duit yg dpt tue disalurkan kpd kebajikan, ada la jugak faedahnya

dEeWaN said...

mmg hebat ni. saya x sbr nk menontonnya. moga apa yg dilakukan mdpt kejayaan. 22 saya minat bila jd host

Dang Intan Duka said...

wah....tahniah pak nil sbb kembali lg utk menghoskan rancgn..:p

semoga berjaya..
dan marilah kita menonton beramai-ramai..hihi

Su3y said...

A'skum abg aznil...

Banyak betul perkembangan yang suzy tak tahu ye...

Rasanya this is the 1st time abg aznil bergabung dengan kak shira kan?

Hehehe...Can't wait to watch it,but i just have to wait patiently for the show to appear on tv.Tau2 jerlah kan,astro di Singapura lambat setapak :(

Thankz for informing us abg aznil,jangan lupa inform lagi if there's any infos k?

SALAM SAYANG DARI,
SUZYLINA ;)

kak nu said...

paknil, ade x pasangan toi af & wife die nnti. suke nengok diorang especially mase konsert final af dulu. wife toi cantek..

ro'z said...

mesti best ni....sy pun suka syira gak...moga program ni success...

h.zulka said...

senang berkunjung ke blog anda..
semoga sukses selalu..
Butuh tulisan-tulisan seputar peternakan,
silahkan kunjungi
REPOSITORY UNAND

aimaniman said...

salam
dah tengok 2 minggu rancangan nie.. agak ok tapi x 'semeriah' ranc 'siapa kau' host scha n rakannya.. tapi boleh lee, sbb rancanagn nie tok org otai ckit banding rancg siapa kau tue..k

Rin said...

assalamualaikum abg aznil ... semalam rin tengok lagi SERASI BERSAMA - segmen dgn FAuzi Nawawi/Lisdawati, Hanif/Cat dan Prof Dr Muhaya/Dr Azmi ...TERHIBURRRRRRRRRRRR SANGAT!! SUKA SANGAT TENGOK PROF N DR - loving sampai ke saat usia perkahwinan 30 tahun...:-) abang n syirah pun kelakar sgt...BRAVO!

Faiz Plongor said...

Nice blog and article, thanks for sharing. However want to statement on few common issues, The website taste is great, the articles is in point of fact excellent.
Alat bantu sex
Liquid sex
Eye super pills
Vimax oil Asli
Perangsang Black ant
Penis tekuk silikon
Kapsul Penggeli Vagina
Perangsang gairah wanita
Celana pembesar penis
Opium spray
Vagina pantat nungging
Penis dua kepala
Vagina bulu getar
Vibrator penggeli vagina
Alat masturbasi pria
Cream pembesar payudara
Vagina pinggul getar
Obat pembesar payudara
Lintah Oil papua
Penggetar vagina
Dildo getar
alat masturbasi wanita
Vimax Canada
Vimax pills
Obat perangsang wanita