Saturday, May 10, 2008

ASSALAMUALAIKUM
MINTAK MAAF SANGAT-SANGAT. MASA BEGITU TERHAD SANGAT UNTUK SAYA BUAT CATATAN UNTUK HARI INI. SEKARANG PUN DAH NAK PUKUL 1 PAGI. BARU BALIK DARI RAPTAI RANCANGAN TERBARU SAYA DI ASTRO RIA YANG AKAN MULA MELALUI PROSES RAKAMAN MULAI ISNIN INI.
BESOK, SABTU DAN AHAD AWAL PAGI LAGI PUKUL 8 SAYA DAH KENA BERADA DI MATIC UNTUK ODISYEN RAKAMAN TOM-TOM BAK. KRING2 TAK DAPAT BUAT LAGI SEBAB KOMITMENT PADA TOM2 BAK SETIAP HUJUNG MINGGU.
NAMUN SAYA TIDAK AKAN BIARKAN BLOG INI TERBENGKALAI DAN TIDAK SAYA SINGGAH LANGSUNG. HARAP SEMUA YANG SINGGAH FAHAM DAN TERIMA KASIH. DOAKAN KESIHATAN SAYA YA....SAYA TAK MAU SAKIT. SAYA NAK KERJA KERJA DAN KERJA.

30 comments:

Atikah HM said...

ai ai cip~~ berita fhm! hehehe

take good care of urself ayt :)

edzlin said...

ooh, kiranya tak jadi pengacara kring2 dah la ya. tp tima kasih byk2 sbb ttp masuk coretkan sesuatu. sedih gak baca kosmo arini, pasal anil sayang mak

DzuLLi@ said...

ok, noted.. =]

see.. although it is just a simple post but it's from you and that shows us no matter how busy u are, u still remember us - the readers. good effort..

we always pray for ur healthiness but pls do take care of urself k..
jgn gile bekoje je.. :p u should spend ur time with the loved ones too or at least pampered urself la.. hehee

alang said...

Read in today's Kosmo about you and mother. We still remember her face. So you cucu Hj Suru, yes? Our salam to Makcik Nurbaiti.Tell her we are anak-anak Abbas and Ijah in Melaka. If you happen to be in Melaka, you're most welcome to our house. Singgahlah ye.

d_tieah^aznil said...

Kesian Abg Aznil.......penat ker?
> Alaaaaaaaaaaa.....i will owez support u....have fun k...
> X sbr nak tunggu rncgn baru Abg Aznil...
> TTB musim baru pun x sbr nak tgk... nk gak tgk bakat anak2 kecil dari Swak...dr Miri ada x Abg Aznil?
> Ermmmmmmmmmm...ok la take care =)

d_tieah^aznil said...

W/pun sy sdey skang nie sbab MUET...sy tumpang sdey gak bca artikel "anil sayang emak" dalam Kosmo! Online hari ini.........
> Btul, bukan wang ringgit yg mak kita nak....cuma kasih sayang dari seorang anak.......
> Saya ada 9 adik - beradik....anak ke 8....saya slalu doa, harap dapat balas jasa emak n jaga emak.......skang nie, emak yg masih jaga saya.....
> Nanti, bla sy dah keja, sy akan jaga mak n bapak saya.......moga2 mereka d panjangkan umur.....insya Allah
> Aminnnnnnnnnnnnnnnn.....kasih ibu membawa ke syurga.........=)

Mohd Edeazry bin Hamzah said...

we all know that aznil haji nawawi crazy with work..very workoholic...take care....have enough rest...

atie said...

salam pak nil...
wah begitu busy ya pak nil...
ape pun dalam kesibukan kesihatan perlu diutamakan.....keje2 juga tp kena cukup rehat untuk dapatkan tenaga yg cukup....
kami semua akan doakan yang terbaik untuk pak nil
do the best.....

Aznil Hj. Nawawi said...

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG MENDOAKAN KESIHATAN SAYA. NANTI BILA SAYA FREE SIKIT SAYA AKAN CERITA SAYA MASA ODISYEN TOM2 BAK. BANYAK GAK INSIDEN LUCU DAN 'TRAJIS' BERLAKU HEHEHE....TUNGGU EH!! LUV U ALL
aznilhjnawawi

Aznil Hj. Nawawi said...

ALANG,
Ya...saya cucu Hj Surur. Memang saya ingat lagi Pakcik abas Melaka. Aruah ayahn memang sayang dengan Pakcik Abas! Dulu selalu cerita tapi skrg dah putus hubungan. Nanti kalau saya pergi melaka boleh la saya singgah jumpa keluarha ALANG. Bagi email add eh...KIM SALAM DENGAN FAMILI SEMUA
Assalamualaikum.

Aznil Hj. Nawawi said...

d_tieah,
RAjin betul awak singgah. N terimakasih gak pada yang lain!!!

nacha said...

Aznil.. i miss yr style masa host kring2. cara u sebut 'jawab la' tu ada tarikan tersendiri. org dok kat dapur ke, bilik ke & mana2pun mencicit lari nak tgk apa gosip terhangat. hehehe... cayalah. semoga Aznil akan terus success.

alang said...

Thanks a million Aznil. Take care now. Our salam to Makcik Nubai.

alang said...

Oh yes, Selamat Hari Guru to you too. We learned that you'll be going to schools for some project with the school children!

monie said...

assalamualaikum abg aznil...
baru dgr sore abg aznil td...
harap2 abg aznil sihat sntiase...
n hope abg ade kat kring2 ahad ni..
dah rindu sgt2...
naseb boleh dgr ERA..
hehehe...=p
luv u abg aznil...mmuaahhh...

* MACAM2 AZNIL bile??

hafiz said...

Assalamualaikum..

Maaf sekiranya apa yang saya taipkan ini tidak ada kena mengena dengan subjek yg hendak dikomenkan.

Saya ingin memberitahu rasa kecewa saya terhadap audition TOM TOM BAK pada hari AHAD 11 mei 2008.

Saya rasa sungguh kecewa tentang audition semalam kerana anak saya tidak dapat berjumpa En. Aznil hanya kerana ingin membuang air kecil.

Saya dipanggil untuk menghantar anak saya ke toilet setelah selesai saya menghantarnya kembali untuk diujibakat. Apa yg diberitahu oleh urusetia astro bahawa anak saya telah pun masuk ke dalam bilik ujibakat. Saya tahu anak saya bila dia kata belum, belum la...Anak saya pergi ke pintu bilik ujibakat tetapi berkunci...setelah itu nama anak saya dipanggil dan diberikan satu poskad yg tertulis "TO SALLEHUDDIN".

Anak saya menangis dan mengamuk hanya kerana tak dapat berjumpa dengan En. Aznil. ayat yg diberikan sambil dia menangis "belum menyanyi lagi" so dengan melihat anak yg rasa kecewa keluar begitu sahaja... saya menjadi sedih dan malas.

Saya bukannya nak marah, saya pun tahu ramai yg pergi audition semalam. Saya cuma merasa kecewa dan kesal kerana keadaan itu berlaku.

Terima kasih kerana membaca rasa kecewa saya ini.

Saya doakan En. Aznil berjaya dalam apa juga bidang yg diceburi.

d_tieah^aznil said...

> Cyan tul ngn anak En. Hafiz ek????
> Takpa la....maybe x rzki kot....En. Hafiz org Kl ker? Klau org KL, x usah risau la....nnti bla kluar jln2 tue, adalah t'serempak dgn Abg Aznil...

####### Abg Aznil, apa kes dgn anak En Hafiz nie????????

Aznil Hj. Nawawi said...

Hafiz,
Saya rasa saya perasan anak awak yang mana satu sebab saya pegang borang dia lama n tunggu dia balik lepas gi kencing. Tunggu punyer tunggu, saya suruh kakitangan astro cari tapi tak jumper. Memang ramai orang tapi, saya tahu setiap seoraqng kanak-kanak yang datang. Saya mintak maaf secara peribadi dan rasa kesal benda cam ni boleh berlaku.
Kesian pulak saya dengar ceriter cam ni sebab kanak-kanak bukan kisah aper alasan orang besar kan. Saya cuma temubual kanak-kanak ajer dan pihak penerbit yang buat aturan dan pemilihan.
Insyaalah, saya akan uruskan agar anak awak boleh datang jumper saya ok. boleh tinggalkan email address awak nanti saya akan dapatkan pengurus peribadi saya hubungi awak k. thanks n assalamualaikum

d_tieah^aznil said...

Baiknya Abg Aznil....
> Tu la...rakyat M'sia mmg berbudi bhsa...
> Harap2 dptla ank En Hafiz nie jmpa ngn Abg Aznil ek........
> Owhhhhhhhh...gitu crita nyer Abg Aznil, btul2 bkn slh abg Aznil tue.... org ramai sgt kn?
> Takper la........insya Allah dptla anak En. Hafiz jmpa Abg Aznil ek... sy akn doakan.....
> Wah.........terlebih sudah.....

d_tieah^aznil said...

Abg Aznil...
> Memang tak dpt d nafikan lg yg TTB nie bnyk m'pengaruhi kanak2....
> Anak buah sy sndiri tau siaran ulgn TTB....setiap hari dia msti nk tgk TTB even dah bnyk kali dh tgk....
> Pukul 1.30 ptg saluran ceria siaran ulgn Ank2 ku pun anak buah sy tnggu...msti nk tgk.
> Pukul 5.00 ptg saluran ceria jugak, dia tgk TTB.....
> Pukul 5.30 plak sambong kt saluran prima, Macam2 Aznil........
> Hari2 muka Abg Aznil d tonton...sy t'masok skali la....hahahahahahhaha..
> Honestly, rncgn Abg Aznil even beratus - ratus, berjuta - juta kali d tonton pun, tetap bezzzzzzzzzzzz n ktwa d buatnya.....mcm crita arwah P.Ramlee gak.........
> Harap nyer..cptla TTB musim baru kluar.......x sbr nk tgk.......



Untuk kite ajeeeeeeeee....

faRah said...

salam PakniL..

Saya tak taw ni yg kebape saya tanya tapi boleh tak paknil bagi detail date bila rakaman ttm ni?
Thanks paknil...

hafiz said...

Assalamualaikum,

Saya ucapkan terima kasih banyak2 kepada pengacara No.1 M'sia Aznil Hj Nawawi merangkap idola anak saya, Sallehhuddin atas keperihatinan En. Aznil mengambiltahu hal anak saya yang terkilan ini.

Terima kasih juga saya ucapkan kerana mengenali anak saya di antara beratus2 kanak2 yang hadir pada hari ujibakat tersebut.

Saya ucapkan terima kasih sekali lagi di atas kesudian En.Aznil mengaturkan satu pertemuan di antara En.Aznil dan anak saya.

Di sini saya serta kan sekali alamat email saya :
smahf@pd.jaring.my

Terima Kasih bebyk...

d_tieah^aznil said...

> Haaaaaaaaa....tu En Hafiz bg almt e-mel dia kt Abg Aznil....
> Nnti bley la Abg Aznil kluar date ngn Ank En Hafiz, Sallehhuddin....
> Ermmmmmmmmmmm.....bezzzzzzz nyer dpt jmpa dgn Abg Aznil....=)

Ok la tue..

d_tieah^aznil said...

Farah........
> Awk nak tau bila rkmn TTB ek???????
> Owhhhhhhhhhhhhhh ujbkt dgn rkmn dia buat asing2 ker Abg Aznil........??????
> Nk g tgk gak la........
> Bulan 8 baru sy ada g KL....cuti sklh.
> Nnti kita kluar ek Abg Aznil......
> Wahhhhhhhhhhhhhhh
> Terlebih sudah

hafiz said...

assalamulaikum... en. aznil pagi nie saya ada terbaca akhbar berita harian... saya terbaca komen para pembaca berita harian secara peribadi... saya tidak setuju dengan komen yang diluahkan dimana dia menyatakan program en.aznil melekakan dan emak ayah yang terkinja-kinja. saya rasa cuba kita fikirkan mahukan kita melihat anak-anak kita takut berjumpa orang atau bercakap didepat orang ramai. dimana tampatnya kiti untuk melatih anak kita supaya berani bercakap dikhalayat ramai. memalui program dan idea yang en.aznil lakarkan malalui media hiburan nie lah yang membolehkan anak saya mimat untuk bercerita dan banyak perkataan batu yang dipelajari... saya rasa sangat bertuah dangan adanya program untuk kanak-kanak. cuba kita fikir sejanak berapa banyak program kanak-kanak yang ada dalam rancangan tv pada masa kini.... berita tentang tom-tom bak pun ada dalam berita harian hari nie 15/05/08 tq jpa lg.....

Che Dzilah Pak Lah said...

dik! Tuhan bagi kita kesakitan dan kesusahan sebab Tuhan sayang kita.. Sebab bila kita sakit kita selalu sebut nama Nya... Allah Allah Allah Allah tak putus2 selama terbaring..

Kalau kita tak sakit tak susah.. sebut Allah pun tak ikhlas. Kan! So jgn takut sakit. wallahuallam..

nadia-adri said...

~sdih cite paknil (nil sayang mak)...
~ape pun good luck paknil...

Latifa said...

abis tu paknil...zainal alam kadir tu trus take over kring...kring...jawablah??

leeya^faaznil said...

wah kesian nye abg hafiz tuu..byk besabar la ye..eem pak nil ble n kt mne sy bleh pegi rakaman tom tom bak,mcm2 aznil n jgn lupa lirik tuu..sy tringin nk jmpe pak nil la..first time sy jmpe pak nil kt alor star mse konsert reunion af tuu..lps tu tgk kt tv je..nnt bgtau tau..!!syb akn slalu doakn kesihatan pak nil...take care..

Hi lovely shoppers said...

suka sgt mcm2 aznil dah dah semula...minat sgt rancangan tu...PakNil nakal...suka usik penonton dan artis jemputan...