Monday, May 19, 2008

KOMEN PAKNIL PASAL GOSSIP : CAK

CAK: Suntik anu?
(AHAD, 18 MAY 2008)
MACAM-MACAM cerita kelakar yang CAK dengar seminggu dua ini tetapi bagi CAK, ini yang paling lawak dalam kejutan sejarah hiburan Malaysia. Bukan kisah Raja Lawak atau Senario, bukan juga lawak Hamid Gurkha atau AR Badul.
Ini lawak pasal suntik menyuntik. Selama inipun, kisah artis masukkan botoks, kolagen, vitamin C atau plasenta ke muka dan bahagian yang dirasakan tidak cantik, sudah biasa kita dengar.Biarpun mereka tidak mengaku melakukan suntikan, tetapi perubahan wajah mereka cukup untuk bercerita.Bagaimanapun, yang ingin CAK bawakan di sini hari ini juga berkaitan suntik menyuntik. Kalau sebelum ini ramai suntik untuk tegakkan batang hidung dan runcingkan dagu, lain pula yang CAK dengar daripada seseorang kenalan rapat ini.Malah, bukan artis wanita yang terbabit dalam cucuk mencucuk ini, sebaliknya selebriti lelaki popular. Memang popular sebab dia berlakon, mengacara dan kadangkala menyanyi juga. Serba lengkaplah dunia seninya dan bertambah lengkap pakej apabila dia dipercayai menyuntik.Bukan suntik dadah tetapi menurut sumber itu, artis lelaki ini menyuntik ‘anunya’. Bagaimanapun, apa sebab dia suntik anugerah Allah itu tidak CAK pasti sebab sumber hanya beritahu pasal suntik. Puas CAK pujuk supaya dia beritahu.Mana tahu untuk kuatkan ke, kecilkan atau besarkan. Biasalah kita manusia, ramai tak kenal erti puas. CAK pula kurang arif dalam soal menyuntik ‘benda alah’ itu tetapi kata teman sepejabat, ia banyak alasan. Satu daripadanya untuk membesarkan ‘anu’ dan tidak kurang juga yang mengalami ED (mati pucuk).

(KOMEN PAKNIL : Alamak! Dah sampai cerita dalam seluar artis pun dijadikan bahan gossip ni! Hebat wartawan ni sebab cerita macam ni mesti cepat menarik minat pembaca. Saya ada jugak dengar cerita ni pasal boleh suntik Anu. Tak sangka pulak ada artis yang buat. Kan namanya pun artis, macam mana nak sorok muka yang popular tu, orang kenal jugak kan? Sekarang ni nak jalan ke luar negara pun tak boleh rasa tak ada orang kenal sebab orang Malaysia ni kaya-kaya dan ada di merata dunia. Cuma saya rasa biarlah artis itu dengan haknya! Cuma respect sket ar kat artis ni sebab berani buat menda-menda ni. Yelah, kalau tersalah bikin, benda tak rosak di'renovate' nanti takut tak berfungsi pulak. Paraaaaah!)

7 comments:

edzlin said...

heh, berita camni kalo tak kuar paper pun bagus, sbb bukannya npk pun. pepun, jgn bong aznil gi nyuntik ape2 udahla ye. vit c takpe. heheheh

d_tieah^aznil said...

Hahahahahaha.....lawak d pg2 hari....
> Apa ke jadah nyer artis lelaki tue buat gitu????????
> Alamak, terlebih sudah nie........
> Abg Aznil, maybe artis lelaki nie la yg tunjukkan "anu" dia kt toilet airport tue kn???????? Jom kita KRING2 Abg Aznil.......dptkn brita yg sahih.
> Sebab, lepas artis lelaki tu suntik "anu" dia, org x nmpk kebesarannya n kepanjangannya......hahahahahaha.......
so, msti nk tunjuk kt public kn?
> hahahahaha.........mcm2 dunia artis skang nie........... Abg Aznil jgn buat k........bg malu jer.......!

Aznil Hj. Nawawi said...

d_tieah ni ada2 aje....

d_tieah^aznil said...

Hahahahaha..........sy mmg ada2 aje Abg Aznil.....
Klau x sy x jd pelawat setia blog nie......
Chewahhhhhhh

afiq said...

lor...

sapela artis tu ek..

xde keje btol..

ntah2 "adik2"..hahaha ^_^

bg la klu g bro aznil..hhehe

Hertina said...

Ini kes berat nih...
Nak renovate apekebende nyer lagi...itu nasib baik tuhan bagi kalau idak hah kepunanlah jawabnya nak merasa nikmat dunia....he he he

leeya^faaznil said...

emm..sy stuju dgn pndpt edzlin..klu tak klur paper pown tak pe...emm ade ke ptut artis tu wat mcm tu..memalukn masyarakat btol...ya allah slamt kn lah hamba2 mu dr godaan syaitan..dan tunjuk kan beliau kepada jln yg benarr..Aamin yarobbalaalamin...