Monday, February 7, 2011

ALHAMDULILLAH. TERIMA KASIH PM & ISTERI

Hari ini Paknil berkesempatan untuk bersama keluarga pelajar2 kita di Mesir yg pulang ke tanahair. Dari pukul 9pagi lagi Paknil dan krew siaran luar Riuh Pagi Era telah berada di luar perkarangan Kompleks Bunga Raya di KLIA.
Sempat lah juga Paknil selam hati dan perasaan ibubapa yang tak sabar untuk bersama anak mereka setelah berada di dalam keadaan tidak tenteram sejak akhir2 ini berikutan pergolakan di Mesir.
Siapa yang mendengar radio era pasti tahu bagaimana perasaan mereka. Namun begitu, semuanya terubat bila kerajaan Msia membawa pulang pelajar secara percuma dan hari ini ada yang tiba di tanahair.
Istimewanya, PM dan isteri juga sempat meluangkan masa menunggu ketibaan mereka. Paknil sempat merempuh lautan keluarga di situ merapati PM dan isteri untuk menemuramah. Sememangnya PM dan isteri seorang yang sgt merendah diri dan menerima soalan dari Paknil tanpa keberatan. Terim kasih Paknil ucapkan.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

28 comments:

NynaMysarah said...

alhamdulillah dorg da selamat kan paknil :)

@in k@tie said...

paknil aktif berbloging la skrg...suke~

umi_e said...

Salam...

Alhamdulillah... semoga keadaan di Mesir kembali pulih dan para pelajar dapat menyambung semula pengajian mereka...

Hezesuze said...

alhamdulillah!! itupun masih ada yang komplen kan pak nil...tak bersyukur betul arr dowang nie...

puterinuraqiliah said...

alhamdulillah semua selamat^^
saya dgr era je pagi tadi:)

edzlin007 said...

Assalamualaikum Paknil.

Tak sempat dengar pagi tadi, tapi terima kasih kepada Kerajaan Malaysia yang bawa pulang pelajar-pelajar Malaysia. Syukur Alhamdullilah. Semoga semuanya selamat kembali ke Malaysia

emieysandra said...

alhamdulilah pd mereka yg selamat smpai..
~_^

TAYAR PANCIT said...

syukur...

mamawana said...

SYukur dan alhamdulillah pelajar Msia yg selamat pulang ke tanah air. Jgn lupa nanti sambung study lagii...

wata samar said...

alhamdulillah....tahniah pda kerajaan malaysia...

mrs.lazura said...

syukur..good job pak nil! :)

Encik Amman said...

alhamdulillah.. bagus lah mereka dah selamat tiba.. dan penerbangan percuma tu memang bagus la.. tanda betapa prihatin nya PM ye. :) nyawa itu lebih penting dari wang ringgit.

Mummy said...

Alhamdulillah semua slamat...terima kasih PM dan semua yg terlibat

d_tieah said...

Tabiklah dgn PM..
Even semalam baru sampai dari Miri untuk sambutan Rumah Terbuka TBC..

Latest entry : @NajibRazak Prihatin dengan Pelajar Malaysia di Mesir

Latifah said...

Salam Paknil
Dato Najib sebagai PM mmg patut prihatin thp rakyat dan terimakasih di atas keperihatinannya itu. Alhamdulillah pelajar Malaysia selamat...semoga mereka yg masih tinggal di sana juga ttp selamat...Amin

Anjungsena said...

Alhamdulillah.....selamat pulang ke tanah air..org memberi kita merasa , org berbudi kita berbahasa...Syabas Kerajaan Prihatin

Ryo Azhar Rahza said...

syukur mereka sudah selamat pulang :)

MIZZ SUE said...

ASSALAMUALAIKUM

HAI..SAYA MIZZ SUE,
NAK MINTA ALAMAT RAKAN BLOGGER YANG PALING SAYA SAYANG BOLEHKAN?

SAYA NAK MENJEMPUT SEMPENA MAJLIS PERKAHWINAN SAYA

PLZ,HANTAR DI
sue_546@yahoo.com

SERTAKAN,

NAMA:
ALAMAT SURAT MENYURAT:
ALAMAT BLOG:
NAMA ANDA DI BLOG:


I LOVE U PAK NIL!!!
AJK OPERASI KUMPUL ALAMAT.

Honeybee said...

syukur lah semuanya selamat..
Healthy Beautiful Blog

caliph shuriken said...

alhamdulillah.. diorg selamat pulang ^^
latest en3: ~ tira miss u ~

Su3y said...

A'skum abg aznil...

Alhamdulilah! Yang paling penting mereka semua selamat kembali ke pangkuan keluarga masing2...

Walaupun suzy tidak lagi berkesempatan untuk mendengar ERA seperti sediakala,namun sebagai sesama manusia suzy dapat rasakan perasaan ibu bapa yang gelisah menanti kepulangan anak ke pangkuan mereka...

PM,isteri serta abg aznil juga sedikit sebanyak telahpun meluangkan waktu buat mereka,suzy tabik dengan sokongan yang u all berikan!

Teruskan niat sucimu! :)

Take care,

SALAM SAYANG DARI,
SUZYLINA ;)

Tribute To Asia's No.1 Performer said...

Assalamualaikum Pak Nil, saya sekarang dh join jd follower blog Pak Nil, & silalah berkunjung ke Blog sy berkenaan IDOLA kita Allahyarham Datuk Sudirman Hj Arshad...TQ

secretsofbilikD said...

paknil ni memang awet mudalarr..^^
kt tv, paper, even dlm blog pon riang je

hasrul hassan said...

Salam.
Terubat keresahan ibu bapa mereka ni kan? ... dah tak risau lagi.

Syabas buat PM yang tak teragak bawa mereka pulang.

http://hasrulhassan.blogspot.com

zmah said...

Bagusnya...Pak Nil sempat join majlis ni.

Gula-gula hati said...

Alhamdulillah . :)

Idah said...

Alhamdulillah...semoga paknil sihat ceria selalu

Masmerah said...

wah singgah jap :
http://www.adoos.com.my/post/19684964/gazebo