Saturday, May 17, 2008

INI LAH YANG PAKNIL SIBUKKAN SEKARANG NI!!!!!

EKSKLUSIF!!! EKSKLUSIF!!! EKSKLUSIF!!!

JANGAN LUPA LIRIK!!!!
Itu lah nama rancangan baru saya yang akan menemui anda semua di ASTRO RIA tidak lama lagi. Rancangan ini sebenarnya adalah sebuah rancangan adaptasi rancangan dari barat DONT FORGET THE LYRICS!
Daripada nama rancangan ni aje mungkin ramai dah boleh agak dah kehendak rancangan ni kan? Peserta kena ingat lirik. Macam kalau kita pergi karaoke....kita khusyuk menyanyi sambil membaca lirik yang tertera. Macam tu jugaklah program ni. Siapa saja boleh join n nyanyi bagai nak rak sebab ada lirik disediakan. Cabaran akan bermula apabila tiba masa tengah syok menyanyi, lirik hilang di skrin dan peserta kena sambung dengan lirik yang betul!!!
Adoi! Macam-macam kerenah dan gaya muncul atas pentas, dah nama pun penyanyi amatur!
Saya cuba berikan sisi saya yang berbeza dalam program ini. Jangan harapkan program ini adalah program yang menonjolkan sisi lucu saya. Saya rasa ramai dah tonton kelucuan saya (jika lucu!) di dalam Macam-macam Aznil dan Tom Tom Bak. Tentunya korang semua nak saya hidangkan sesuatu yang berlainan kan?
Saya banyak bermain dengan perasaan gundah peserta untuk mendapatkan lirik yang sebenar. Yelah, hadiah yang ditawarkan bukan kecik anak...RM1 JUTA tu!!!
Masa ini, kita akan lihat dan tahu saper peserta yang datang dengan strateji atau main boh jer! Kita boleh tahu kerekter seseorang peserta. Boleh baca fikiran mereka. Ada yang nampak kental secara fizikal rupanya mempunya hati yang rapuh dan sebaliknya.
Tak sabar kan? Saya sendiri syok melalui proses rakaman. Kalau nak tonton rakaman ini boleh hubungi unit khidmat penonton (TAG UNIT ) di astro talian 03-95436688 bercakap dengan Askrul dan tanyakan bagaimana nak pergi menonton rakaman JANGAN LUPA LIRIK!!! Best!! Rancangan ini akan ditayangkan sehari setelah selesainya Konsert Akhir AF, maknanya pada 25hb Mei....Insyaalah!

13 comments:

Gurl Runner Kota Bharu said...

uncle aznil...
saya peminat uncle..

boleh dikatakan semua adik beradik saya minat uncle..

saya setuju sangat dengan apa yang uncle katakan dengan perubahan uncle 2..

memang saya akui uncle dalam rancangan jangan lupa lirik nih berbeza daripada biasa..

Aznil Hj. Nawawi said...

timakasih ieyzcomel...timakasih. uncle buat semampu semampu boleh k...

Edzlin said...

larr...rancangan aznil yg ni rupanya...dah lama dah dgr pasal ni, tp tak tahu pula aznil yg kendalikannya. hmm, tak sabar nak tgk camne rupa jgn lupa lirik dibuat d malaysia ini

anne said...

'Saya rasa ramai dah tonton kelucuan , saya (jika lucu!)...'

hahahaha, Abg Nil....wah, statement. Dont worry, you ARE undoubtedly Funny!!!!.

:-)

grow2g3th3r said...

Salam....

Saya juga merupakan antara jutaan peminat abang aznil...KENAPA SAYA MINAT ABG AZNIL?? kerana... abang aznil selalu muncul dengan idea2 yg baru, yg creative dan mampu mengurangkan ke'stress'an...heheheheh

dan yg pasti, apa yg penting... abang aznil tidak hanyut dalam arus ke'glamer'an... maksud saya, walaupun abang aznil ni terkenal...tapi abang aznil tak lari dari batas2 yg sewajarnya dipegang oleh setiap insan...abang aznil mengikut peredaran zaman yg bersuaian dengan usia abang aznil... dan saya rasa itulah yg membuatkan abang aznil lebih dan lebih diminati serta dihargai....

sekian.. all d best dlm Jgn Lupa Lirik....

Tieah Madian said...

Owhhhhhhh....rncgn Abg Aznil rupanya.
> Bila tgk iklan kt tv baru tau...
> Alaaaaaaaa....tu pun nk rahsia kt kitaorg kt blog yg setia nie....ahaaa
> Ok2 nnti kite tgk rncgn Abg Aznil.... kiter naik kan rating rncgn nie...x nk la tgk Gang Starz kt Tv3...nk tgk Astro Ria....."Jangan Lupa Lirik"
> Actually, nk tgk Abg Aznil....bkn nk tgk rncgn tu sgt...hahahahahaha...kantoi..........
> Hope rncgn Abg Aznil akan meletup mcm rncgn2 Abg Aznil yg lain2 tue....
> Ok........take care ya........


>>>>>>>>>>>>>>Jangan Lupa Jaga Kesihatan

Anonymous said...

pak anil skaran dah ader rancangan baru?? tak sabar nak tunggu... actually... saya mmg suka pak anil conduct tv show yg bersifat pertandingan... lebih natural dan best!!! kringg-kringg saya tak suka.. because its all about gossiping and u are too brilliant to host simple show like that11 huhu..

go pak anil!!!

faRah said...

mesti gempak tv show ni paknil..
n tak tgk gang starz lah after ni nmpknya coz paknil pnye show is more important to watching...
chaiyok chaiyok(beusaha beusaha)..

floweristachantress said...

kelakar ke tak ke abg aznil memang best!

Atikah HM said...

wooohoooo~~ inda ku sabar ehh kan liat abg aznil arah rancangan baru ahh.. hahahaha~

sure tengok punye.. love you abg aznil! keep up the good work :)

Unknown said...

paknil mcm mane mau jd peserta rancangan ni..hehehe...

mr. sc07_ss said...

hai3...
nk panggil uncle ke? abg aznil ke? atau aznil?hmmm... abg aznil la, nampak muda sket kan,hehhe...

rasanya tak sabar2 nih nk tgk cite jgn lupa lirik. mcm mana la rupa citer ni kan.rasa mcm best.

apa2 pun, sentuhan abg aznil kini semakin menjadi-jadi dlm pelbagai rancangan.... hallooo sume org kg!!! jgn lupa kita pakat2 tgk rancangan 'jgn lupa lirik'. kita tgk sapa yg kena,hahahaha...

Mr Final said...

Pak Nil, utk Jangan Lupe lirik nape.. cam.. muke Pak Nil dlm TV cam letih jer.. x glowing ceria cam MMA atau TTB. Nih slh makeup ker?

Rancangan tuh besh jugak.. tp cam slow sgt laa Paknil mcm drag lame sangat bila sejam tuh. Pak Nil try laa serious lagi k.. tau pak Nil leh sbb biasa je wat kat AF tp bile tgk 2 siti tuh.. huhu somtimes PakNil ssh nak debarkan si dak name Zul dpt 5 ribu tuh...

Ape2 pon all da best utk rancangan baru k..