Sunday, September 20, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI



ALHAMDULILLAH. Selamat sudah kita menunaikan ibadah puasa dan kini tiba masa untuk kita menyambut Aidiil Fitri dengan penuh rasa kesyukuran.
Sempena dengan 1 Syawal ini, Paknil ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang mengenali Paknil jauh dan dekat.
Paknil juga ingin memohon ampun dan maaf seandainya ada perbuatan dan tingkah laku Paknil yang kurang menyenangkan.
Seandainya ada perkataan dan tutur kata Paknil yang terlanjur, Paknil juga ingin memohon maaf. Semoga dengan kehadiran Syawal kita dapat mensyukuri nikmat Nya dan hulurkan pada yang memerlukan. Salam Eid-Mubarak

39 comments:

Iszaham said...

Takbir bergema menjalin ikatan,
Kaum muslimin sanak saudara,
Selamat menyambut hari lebaran,
Bermaafan kita bersama.

Bukan lebah sebarang lebah,
Lebah bersarang di rumpun buluh,
Bukan sembah sebarang sembah,
Sembah menyusun jari sepuluh.

Pukul gendang mengikut tari,
Irama zapin pusaka bangsa,
Salah dan silap harap dimaafi,
Berjabat tangan ikhlas dan mulia.

Bulan mengambang terang cuaca,
Pergi ke darat memetik bunga,
Jikalau sudah tuan membaca,
Pulangkan surat pada yang punya.

mandi sungai mandi paya
sedia2 la duit ghaye

HAHA >,<

Ain said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri PakNil!

armouris said...

hari raya ni jangan main mercun, bahaya untuk kesihatan!! banyak lagi panduan kesihatan tentang hari raya kat sini - Hari Raya @ Info-Kesihatan-Anda

edzlin007 said...

Salam Paknil.

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Mohon maaf jika ada salah dan silap. selamat bercuti paknil

FiFiNeNi said...

Lebaran kini menjelang sudah,
Raikannya dengan penuh kesyukuran,
Dari sarawak saya singgah,
Semoga Pak Nil sekeluarga mendapat keberkatan..
(~_^)

jQ said...

selamat hari raya Pak Nil..

αєrιn said...

Sebatang Pokok
Secangkir Madu
Selaut Kasih Seluas Rindu
Salam manis Penuh Syahdu
Khas Buat Semua
Saudara Saudari Islamku :D

Bulan Ramadhan Bakal Berlalu
1 Syawal Kini Hari Yang Ditunggu
Mungkin Lisan Tidak Terjaga
Mungkin Hati Yang Salah Sangka
Mungkin Janji TIdak Terkota

Sealamt Hari Raya Maaf Zahir dan Batin (:
Mungkin Juga Sikap Tidak Sekata

Bieaz said...

Selamat Hari Raya BgNil..
Maaf Zahir Dan Batin
kalau ada terkasar bahasa..
tersilap bicara sepanjang mrnulis komen kat sini..

Mesti BgNil dah kenyang makan juadah raya Yummy...
Huhuhuh
kat sini (Brunei) belum lagi raya BgNil, Still sambung puasa... tak tahu lerr pasal apa tak sama raya duk pikir gakk tu..
Tahun lepas pun sama gakk..
Tak aper lerr still puasa mencukupkan 30Ramadhan kot. Hari isnin esuk baru raya..

Salam Lebaran
BgNil.. (^^,)

IMCurtain said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Selamat Bercuti dari IMCurtain.

p/s: We would like to invite all bloggers to join our blogging community which can helps you getting more visitors to your blogs. It's totally free! Social Blogger Community

Ceritera kaseh... said...

paknil...baju kite sama kaler lah..merah darah..hehe..selamat menyambut aidilfitri ye..semoga raya nie memberi banyak kegembiraan dlm hidup paknil sekeluarga..hati2 di jalanraya.

May Jiuan said...

Selamat hari raya aidilfitri aznil~~
:D

take care n enjoy!
:)

nieradina said...

salam paknil...

selamat hari raya aidilfitri dari saya dan keluarga...

semoga lebaran kali ini membawa seribu kebahagiaan kepada paknil dan keluarga...

sniffa93_aznil4eva said...

salam lebaran uncle.

hepi with ur family okeyh.

smile alwayz!

with lots of love,
sniffa.

Ryoma Ekhizen said...

walaubagaimanapun... sudah raya pon kan...
so raikan hari kemenangan kita erk...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN...

by RYOMA EKHIZEN!!!

joegrimjow said...

paknil yg sentiasa kelihatan muda
eppy rayya
hehee

Piston Pecah said...

Slmt Hari raya...
Hppy Eid Mubarak...
Maaf Zahir & Batin...

SJ said...

hapy raya!

ps you're invited to comment on my post too =)

azah_rohaizah said...

Paknil

Walau langkah tak bertemu
tangan tak berjabat
ucap tak terdengar

Tapi izin kn hati ini memohon ampun..
naaf zahir dn bathin.

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

alifbro said...

macam penjenayah la pula angkat tangan macam tu.. jgn bergerak.. kami polis. hehe

eliaa said...

pak nil selamat hari raya...

leeya said...

cmat ari raya paknil...pak nil is da best hos in this world..moga paknil chat n sentiasa b'bahagia d sampin yg t'syg...

ABCPlus said...

Salam Aidil Fitri Paknil...Ampun Maaf dipohon andai terlanjur bahasa semasa memberi komen-komen di blog Paknil,
agar Paknil gembira dan bahagia bersama keluarga dihari raya ini, hati-hati dijalan raya ketika memandu & enjoy your holiday....salam.

sue @ ela said...

selamat ari raya paknil...semoga raya tahun ni byk brmkna pd pak nil...

pak nil..sian kat pserta rncgn macam² Aznil...sj nk sabo ke 2?

hey...ini aku said...

paknil,
sronok sangat tengok macam2 aznil raya. tu jer pengubat hati saya yang terpaksa beraya sorang2 kat rumah. bayangkan saya berdekah2 sorang2 dengan perut boyot, husband pun kejer, dengan seluar pendek & tshirt, takde kuih raya. thks paknil kerana wujud kat bumi ni untuk hiburkan hati org2 mcm sya ni.
tu psal sya sayang paknil.

Su3y said...

A'skum abg aznil...

Suzy harap masih belum terlambat lagi untuk suzy ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada abg aznil sekeluarga...

Dari jauh suzy hulurkan 10 jari jemari memohon ampun & maaf sekiranya ada salah/silap dalam bertutur kata selama pengenalan kita...

Anyway how's raya tahun ini?
Mesti meriah kan?
Suzy sekeluarga tahun ni raya di SG saja,tak balik kampong pun.So raya kali ini tak seceria tahun-tahun sebelum ini...

Suzy ada kirimkan kad raya khas buat abg aznil raya tahun ini.Kad dipos 3 hari seblum raya,harap-harap sampailah hendaknya...

Dah sampai jangan lupa balas ye abg aznil?
Hehehe...

Tiap-tiap tahun tak putus-putus suzy kirimkan kad kepada abg aznil,tapi tak tahulah sampai ke tidak.Huhuhu...

Apa-apa pun semoga sambutan raya tahun ini lebih ceria & bermakna buat abg aznil sekeluarga,insyallah...

SALAM SAYANG DARI,
SUZYLINA ;)

mybreakfastclub said...

pak nil epy raya! :')
meh view blog andy ..hehe

Nabil Fizri said...

paknil!!
ni gua nabil..
nk ucap
slmt hari raya!! he3

mohamad 'may' yawmon said...

samat hari raya pak nil! jemputlah datang ke umah!

amir luguk said...

kesempatan ini juga saya serta keluarga mengucapkan selamat hari raya...cicakman vs spiderman...hehehe...

anne said...

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin.

I sent you a raya card to radio Era. Harap2 dalam beribu-ribu kad yang Abg Aznil terima tu, adala terbaca kad tu. :-)...tak harap balas pun ...ikhlas nak hantar, balas kad biru you tahun lepas!

...dan selamat bercuti!

naza said...

selamat ari laya maaf zahir dan batin

SMK LAJAU, W.P Labuan said...

Selamat hari raya Aidil Fitri, maaf zahir batin, semoga terus cemerlang dengan rancangan TV yang ramai peminat itu. Kalau ke Labuan datanglah ke sekolah kami boleh buat show amal. Dpd Pengetua dan warga SMK Lajau, Labuan

Rantong said...

Salam Aidilfitri juga buat Aznil.
________________
View Profile: Rantong™

Shaharuddin Othman. said...

Sejak akhir2 ini aznil nampak happy je..walaupun duda tapi anak2 jangan dilupakan..itulah harta yang kekal abadi untuk dibawa mati..ingat sape kita..mudahan aznil berjaya dalam masa depan yang cemerlang...

hans said...

selamat ari raya
maaf zahir batin
duit raya den mana paknil?
haha

kirana said...

Salam hari raya aidilfitri. Agak lambat skit coz very busy. Enjoy anyway...

ajahare.blogspot.com said...

selamat hari raya
maaf zahir dan batin

dEeWaN said...

Baju kita sama warnalah abg.aznil.
Apapun selamat berhari raya Moga ceria selalu n berjaya dlm kehidupan

ajahare.blogspot.com said...

selamat hari raya laa..