Sunday, August 3, 2008

TERIMA KASIH HABIB JEWELS


Baru hari khamis lepas Paknil berkesempatan berkunjung ke showroom Habib Jewels dekat ngan Ampang Point. Yelah dah nak hampir satu tahun Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2007 berlangsung, baru sempat ambik hadiah yang dijanjikan pada pemenang. Sorilah Yashidah (org kuat Habib) sebab terlambat...

Sesampai rupanya Yashidah dah pilihkan barang kemas untuk Paknil. Pilihan dia tepat sekali! Paknil jatuh cinta pandang pertama dengan barangan kemas emas putih bertahtahkan berlian tu. Adoi...kalau Paknil nak beli, RM20,000 tuh! Memang Paknil berkenan! Paknil nak hadiahkan barang kemas Habib ni kat Fifi, anak dara Paknil. Mesti dia suka. Hai...berkerlipan lah anak dara Paknil masa Hari Raya ni nanti!
Terima kasih sekali lagi buat semua yang melayan Paknil kat Habib petang tu. Dan terima kasih daun keladi lah Habib sebab sponsor hadiah semahal itu buat pemenang ABP. Semoga perniagaan Habib lebih berjaya sebab pemurah!
p/s : PAKNIL TERSEREMPAK DENGAN PEMBACA BERITA TERKENAL TENGAH USHA-USHA BARANG BERLIAN. EHEM EHEM...DAH DEKATLAH AGAKNYA HARI PERNIKAHAN DIA DENGAN DATUK TU SEPERTI YANG DIGOSSIPKAN TU EH???? NANTI MESTI BERSERI-SERI WAJAH DIA BERSANDING SEBAB PAKAI BARANG HABIB!

14 comments:

IBU KUMBANG said...

WAh.. cantik, bergaya... kau memang da booom la si fifi.. Congrate PAk nil.

edzlin007 said...

untung si fifi ni. muda2 dah dpt habib jewels yg mahal tu. thanks paknil sbb upload pics sekali.

tertanya-tanya sape ye pembaca berita tu?

ida.. said...

Bertuah badan si fifi... jaga2 anak dara tu pak nil.. kang org tau dia pakai habis jewel... bahaya gak.. hehehhe

Suzy said...

A'skum Abg Aznil...
Bestnye Abg Aznil dapat pergi showroom tu...
Habib Jewels mesti barangnye mahal2...
Untung Fifi,dah dapat rase memakainye...
Mase raya nanti pasti Fifi kelihatan lebih berseri,berkilau2an...
Tapi Abg Aznil kenelah jage2 Fifi tu,yelah perompak berade di mane2 & tunggu mase jer tau...
Ish,harap2 Allah jauhkanlah perkare tu berlaku...


SALAM SAYANG DARI,
SUZYLINA :)

Mommy Lily said...

salam pak nil...

jelesnya tengok paknil dpt brg mas tu...beruntung jadi anak dara paknil. tahun ni mesti dapat lagi kann...?

kalau fifi tk nk yg tahun ni leh bagi saya lak..? hihi

Mrs.Sheikh said...

salam paknil..
anak yg bijak dan baik seperti Fifi mmg berbaloi dapat hadiah ni dr paknill...:D

Faisal Admar said...

tahniah paknil dan cantik rantai tu. cuma pastikan fifi pakai ketika bersama paknil je, takut gak kan penjenayah nih bila dah tahu barang tu mahal mesti nak curi. hati-hati ye paknil.

p/s: takut tengok barang-barang mahal... nak pakai sayang bila ada, nak beli membazir jika pakai duit sendiri! haha.

Dang Ijah said...

Wah cantik betul la rantai tu, bukan calang2 dr habib Jewels tu... Dengki saya... Kalau lah saya ada banyak duit, nak jugak hadiahkan tuk mak 1 hehe...

pija said...

macam kenal je pembaca berita tu..ala orgnya rendah2 tu...dia pun anak datuk juga..dulu dia mengacara majalah 3..:)

eranazeera said...

wah cantiknyer brg mas tu... hmm bertuah badan anak paknil tu... tp kena hati2 ler bila memakainyer..

d_tieah^aznil said...

Fuiyooooooooooooooooooo.......
Habib jewels tue...... memang bertuah anak gadis "Lelaki itu" nie ek.... hahahahaha....... umo baru belasan taun tue........ barang kemas...... makkkkkkkkkkkk aiiiii, HABIB JEWELsssssssss......

Pembaca Berita tue, bukan ker pembaca berita tv3 kn Abg Aznil????? Nm dia bermula dr huruf......"N" btul x?

eiLda epaL said...

fuyOOO..habib jeweLs tu...

makIn berseri-seri fifi nanti...

NieRadiNa said...

wah..cantiknya..bertuah fifi dpt papa cam paknil.....

azlin hashim said...

fuiyo... best giler... sy pun nak jd anak paknil gak ar... huah...huah...