Tuesday, September 2, 2008

DAN BERMULALAH SESI FOTOGRAFI RAYA...

20 Ogos, sesi fotografi penyampai Era dilakukan di perkarangan ASTRO. Adoi! Puasa pun belum lagi masa ni, tapi yelah...wartawan pun ada DEADline mereka jugak kan? Macam Aimee dan Ray...Welcome To The World of ERA!

39 comments:

dr. Love said...

Thanks Paknil upload those picca..
I really appreciate it!! Waaaaa... Theme baju melayu Paknil orange!! menarikkkkkkk!! ((;

Dengan nie i nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak n Selamat Menunaikan Ibadat Puasa!! Semoga segala ibadah Paknil di-berkati & di-rahmati Allah swt.. Insya-Allah..

p/s: Nape ade gambar Paknil tengah "berkerut"... (panassss kerrr??) ahaks!! Sian Paknil...Nway, Thanks alot.. XD

luv
dr. <3 ((;

cintalaila said...

Selamat Berpuasa untuk semua penyampai era..warna baju adi memang cantik...tapi tak leh lawan baju pak nil lagi...

edzlin007 said...

salam paknil. wah, ni tuk majalah hai tu kan. nanti kita orang beli ok. semua baju cantik. selamat berpuasa.

nyonyacyber said...

alahai.. comelnya paknil... selamat menjalani ibadah puasa buat paknil..

azlin hashim said...

Selamat menjalani ibadah puasa, jgn lupa g terawih ek..
PAKNIL.. mcm-mcm Aznil vs Raya punya tak ada ke?

nacha said...

wah! cun2 & ensem sume nyer. kaler baju Paknil la yg paling terang. dr jauh dah bole npk.

iLa @ LaLa said...

Lahaiii.. sgt cumel baju melayu pak nil! ahaakkkzz!!!
Newayyy... selamat menjali ibadah puasa pak nil!

d_tieah said...

Hohohohohohoho........... Raya!!!!!!!!
Owh... baju raya sponsor ker???????? ker Abg Aznil punya???????? Warna oren u................ wawawawawa

Pa2 ponnnnnnnnn, camat berpose ek n camat menyambut hari rayaaaaaaa...... huhuhuhuhu..........=)

oto said...

thanks pak nil upload gambar2 tu.. semua comey2 belaka...
apa pun, moga pak nil ceria di bln yg mulia nie..

raya ni buat tk rumah terbuka pak nil?

peh tu ada tk rancangan jgn lupa lirik raya mcm jgn lupa lirik merdeka aritu.. best ler....

ok pak nil, selamat berpuasa...!!

@cu SaYaNg said...

wah..pak nil nmpak makin muda le..
ensem nye dalam baju oren..ahaks..

pak nil saya nak ucap kan Selamat Berpuasa pada pak nil sekeluarga & pada semua rakan2 blog...Semoga puasa kita semua diberkati Allah..Amin..

d_tieah said...

Wooooooooooo..... maju la Abg Aznil.... Ada rancangan baru ker raya nie????? Tadi tgk tv ada program baru nmpknya, wahhhhhhhhh..... murah rezeki raya nie ek?????????? So, kasi2 la kt kiter.... wawawawawa............
"Glamor Raya"...... sapa punya??????? Dlm iklan kalo x silap mata kiter nie, al maklumla, mata2 di bulan pose nie agak kabur2, nk tido jer...... nengok2 baju melayu oren yg mcm Abg Aznil guna dlm pic nie jer....... haaaaaaaaa.....
Mcm mn nk join tue???????????

Ayu said...

u look soooooooooo handsome with that bright orange color baju melayu.. :)

rudy bluehikari said...

Paknil yang selalu disinonimkan gaya, kaletahnya dgn saya oleh pelajar saya. tapi belum pernah bertemu. InsyaAllah satu hari nanti. saya nak laser students saya dimana persamaan itu.

zAnA said...

paknil, x raya lagi dah melaram ngan baju raya..
wah, oren erk theme colour baju pak nil tu....cantik arr pak nil
btw, salam ramadhan semoga pak nil dan keluarga di berkati di bulan mulia ini....

pinksneakers said...

uishh, raya in advance ni paknil..
=)

NieRadiNa said...

paknil nak alamat pak nil....

alamat era la...nak pos kad raya

Along Arman said...

salam ramadhan paknil..
banyak kEr program tuk raya nanti..?
misti paknil bz gilew bulanpose neh..
pe² pun wish u all da best...
sElamat berpuasa :)

ilaIP said...

wah..baru terjumpa blog pakNil..kalau nak jumpa kembar paknil dia sejibik tau mcm paknil tp muda lagi baru 20an..anak jiran Asyraf name dia

rhymee azrie said...

Abg Aznil,
Salam Ramdadhan dan selamat berpuasa... Bjau raya tetapkan bright :)

maz said...

siapa setuju kalau kita tubuhkan kelab peminat paknil

maz said...

siapa setuju kalau kita tubuhkan kelab peminat paknil. Kalau ada yg setuju boleh email maz_1379@yahoo.com

azlin hashim said...

Emm, setuju..setuju.. sy setuju Maz. Just proceed.

su said...

chantekkk baju pak nil!

slmt berpuasa pak nil!

Sakura said...

Salam Pak Nil....Wah..dari dulu sampai sekarang stail paknil mesti bersampin dengan tali pinggang besar tu.hehehe..SELAMAT BERPUASA

wawa said...

Paknil....
upload la gambar buah hati paknil yang dua orang tu..
tak pun...gambar2 paknil sepanjang 10-1 di ERA.

sweethOneY said...

terang beliangnya kalerrr
tp ai laikkkkkk :D

-atie- said...

samat berpose pak nil...
ade gift dr ati tuk paknil..sila amek kat blog atie ye...

david santos said...

Great!!!
Congratulations!!!
Have a nice weekend.

sniffa93_aznil4eva said...

waaa!! gile hapenink kaler owh!!
slamat bepuase ek uncle n utk semua jugak!

~uncle camne ifa nak anta kad kat uncle ehh?? keyh pape inform kat ifa keyh~

hope uncle hepi yay!


sniffa_gilo@hotmail.com
ourcrazyncolourfullife.blogspot.com

DeLL PuTiT said...

a'kum PakNil, first n foremost, i wanna tell u dat i really admire ur talent! i'm proud of being malaysian by having a very multitalents guy like u. hopw one day PakNil could teach me how to explore self talent yeah! ahaks! anyway, ur shows r awesome! slamat pause!

katak_78 said...

bagi la address so that anak-anak pak nil ble anto kad raya!!!

AzurA said...

wahhh...awalnya bergaya pak il.. huh uhuhuhuhu

alifreyes or said...

Era da best

EyQa_0208 said...

nice pic.. bleh x kite link kan blog uncle aznil..?? adik kite minat sgt2 kat uncle.. adik kite xpenah mis 'tom tom bak' tp skang nih da xslalu tgk sebab kite org da pndah ke arab saudi.. ayah dpt keje kat situ..
klau uncle dtg nk wat haji ke umrah bg tau la.. ti leh jumpe.. lgpun umah kat arab bukan nyer jauh sgt dr mekkah ngan madinah pun..
skang nih kite org dok arab da 2bulan da..

http://juniorbug.blogspot.com (kite punyer)
http://nazihahsyuhada.blogspot.com(adik punyer)
http://mama-bungas.blogspot.com(mak punyer)
http://villabayu.blogspot.com(ayah punyer)

sharkpeace said...

assalamualaikum...

wahhh!!!baju raya paknil pakai sebijik macam warna keta kita..hehe
so nice,orange gtue..

paknil,belum terlambat lagi yea untuk kita ucapkan tahniah atas album baru dan juga selamat mjalani ibadat puasa..insyaalah segala amalan kita di berkati olehNYA..amin

p/s: paknil memang hebat!!!SAYA SUPPORT PAKNIL...
paknil,mcmane boleh jumpa paknil yea?????????

Nisa said...

Amboi! Handsome Uncle Aznil... Nisa nak ajak uncle aznil lwt blog nisa, juz click my name!

eiLda epaL said...

Orangee...

itulaH warna baju raya paknil dlm sesi fotografi ni ya...
menarik lah kaler tu...warna terang lagielah nampak paknil lebih muda...

meriah sungguh kaler-kaler yg ada sepanjang sesi fotografi tu yer...

dzihnie said...

Salam..nampak happy semuanya..terima kasih pada u all yg setiap hari menghiburkan kami pendengar radio era..bulan puasa ni pun setiap hari meriah aje...baju yang u all pakai ok.. tapi yang paknil punya ni terang sangatlah cuba yang warna lembut sikit dan samping yang agak gelap rasanya lagi ok kot..tapi citarasa lain2...apapun teringin nak tengok paknil pakai kopiah nampak macam ustaz tak........?

NieRadiNa said...

wah...cntiknya gambar ni..aa..aah...dlm mjalah hai ada tp skit jer.....yg ni pnuh....

Disini saya ingin mngucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA PAK NIL SEKELUARGA.....Semoga Lebaran kali ini membawa kerahmatan kpd Pak Nil skeluarga.....

EID MUBARAK...............