Monday, September 1, 2008

PROMOSI ALBUM DI MYDIN 17 OGOS





Hari Ahad 17 Ogos, pada pukul 4 petang, Paknil lakukan promosi Album Paknil kat pasaraya Mydin di USJ Subang Jaya. Paknil betul2 tak sangka, bila Paknil tiba, dah ramai yang sedia menanti Paknil.
Keluarga bersama anak-anak comel antara yang begitu setia menunggu. Alahai…terima kasih lah. Bukan keluarga melayu je, yang cina dan india pun ada gak.
Macam biasa, Paknil mesti nak buat permainan pentas sebab ini aje cara Paknil dapat berkenal mesra dengan penyokong2 Paknil. Macam dah kenal lama pulak dengan keluarga2 yang datang. Terima kasih sebab menerima kehadiran Paknil dalam kehidupan mereka. Ini menyenangkan Paknil untuk melakukan kerja pentas sebab semua sudah sedia maklum tentang peranan diorang. Takde la malu2!
Habis satu pasaraya 3 tingkat itu bergegar dengan hilai tawa pengunjung yang menonton persembahan Paknil. Paknil peruntukan masa lebih kurang 45 minit untuk persembahan pentas dan selebihnya sehingga pukul 6.30ptg untuk Paknil memberi peluang kepada keluarga2 yang datang bergambar dengan Paknil. Ada jugak yang minta otograf. Lebih istimewa ada jugak yang bagi Paknil hadiah! Sayang kowrang semua!!!!




5 comments:

Edzlin said...

salam paknil. wah ruginya tak dapat pergi, masa tu saya masih d hospital. thanks sebab kongsi pics dengan kami semua di sini. lepas ni, buatla lagi promosi album paknil. seluruh malaysia pula ke. banyak negeri lagi tak pegi kan.

Dance Lil Sista said...

yeahhh...besh la pak nil dah update blog dia!! winduuuu kat pak nil!

dr. luv said...

Meriaaaaah betul la promosi album mini Paknil kat Mydin Subang Jaya ni!!

Memang bergegar bangunan tue!! gamatttt ngan ade-nyer Paknil yang memeriahkan suasana!!

Congrats to you Paknil; Aznil Hj
Nawawi...

XoXo
(;

nyonyacyber said...

alahai.. jeles nya tak dpt joint sama paknil ptg tu... huhuhu bestnyer tengok reramai posing sakan ngan paknil..bila lagi paknil nak buat sesi bertemu peminat kat kl ek..

Tieah Madian said...

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Abg Aznil, misssssss la............. 17 kiter masih kt miri lg tue....... 18 baru kiter g KL.......... x dpt jumpa bro la....... blom ada rezeki lg kot!!!!!
Pa2 ponnnnnnnnn, Abg Aznil memang bezzzzzzzzzz la......... chaiyo2.....
Memang enjoy la Abg Aznil, penuh jer dgn ribuan peminat tue......=)