Thursday, November 6, 2008

TERIMA KASIH SEMUA




Paknil betul2 terharu dengan ucap selamat daripada kowrang yang datang ke blog Paknil ni sempena besday Paknil yang ke 46 hari ni. Dua tiga hari sebelum hari ini lagi ada yang dah buat countdown!
Paknil amek kesempatan ni nak ucap tengkiu pada semua penyokong Paknil yang tak pernah kenal rasa jemu memberi semangat dan perhatian pada Paknil.
Paknil rasa tanpa sokongan macam ni, Paknil mungkin tidak berdiri seteguh ini berkat doa kalian.
Paknil tidak ada apa untuk membalasnya kecuali doa jugak untuk kowrang. Semoga kowrang semua tak beralih arah dalam sokongan dan sentiasa singgah ke blog ini.
Dengan sambutan hari lahir ke 46 ini juga, Paknil nak beritahu, Insyaallah, pada 1 Disember ini Paknil akan berangkat ke Tanah Suci Mekah untk menunaikan rukun Islam ke5 iaitu menunaikan fardhu haji.
Terima kasih atas doa kowrang yang rata2 tahu bahawa Paknil begitu teringin untuk menunaikan haji. Paknil harap kowrang dapat doakan kesihatan Paknil, aman perjalanan pergi dan balik, keamanan keluarga yang Paknil tinggalkan dan agar Paknil dapat menunaikan ibadah Haji yang Mabrur.
Paknil akan mula bercuti pada 25hb November dan kembali bekerja pada 22 Disember. Paknil minta izin untuk tidak update blog ini ketika itu.
Sekali lagi, Terima Kasih semua....Paknil doakan agar kebaikan kowrang terhadap Paknil akan dibalas oleh Tuhan dengan kebaikan yang berlipat ganda . Amin.

112 comments:

Nazurah Ahmad Termimi said...

Pak Nil!!!
Hepi bday!!!
Semoga dipermudahkan urusan haji kelak.
Semoga diperteguhkan iman...
Semoga diberi kesihatan yg baik...
Peace!
senyum sokmo! =)

dzihnie said...

salam paknil...saya doakan agar dipermudahkan segala urusan paknil,,selamat pergi & kembali serta mendapat haji yg mambrur,,banyakkan bersabar ketika ditanah suci nanti kerna bnyk cabaran yg kadangkala tak terjangka,,istighfar dan sentiasa mengingatiNYA,,dan saya pun mungkin akan menuruti jejak Paknil tahun depan insyaallah,,doakan ,,,,,,

cikgu zainab said...

Akak doakan agar Aznil akan mendapat haji yang mabrur - Insya Allah!

eiza said...

selamat ulangtahun paknil.
semoga terus berdiri teguh dan sihat2 selalu..

harap2 paknil dapat mengerjakan hati dgn kusyuk dan selamat pergi dan pulang juga..

anne said...

Happy Birthday to You!!!!

I doakan Abg Aznil panjang umur, sihat selalu, murah rezeki & terus sukses in yr career.

Selamat berangkat ke Tanah Suci nanti. Dont worry, kita orang semua mesti ramai2 mendoakan Abg Aznil.

p/s: hope u like the birthday card.

izanazuani said...

Happy birthday Pak Nil!!!

Semoga panjang umur dan diberkati selalu...

NoorSham said...

appy bestday pak nil....

nak g menunaikan fardhu haji... nanti lepas nih boleh ler panggik Haji Pak Nil kan...?

cekkeya said...

PAKNILLL....

SELAMAT HARI LAHIR...

semoga dimurahkan rezki, dan bertambah2 muda gamaknye...

semoga urusan haji berjalan lancar!!!

dan...semoga segala-galanya berjalan dengan lancar>>>

may HAPPINESS crown PAKNIL ever after

sakurasa 2 said...

Happy birthday Pak Nil!!!

Semoga sentiasa diberkati Allah n success selalu...

Chahya said...

Salam 2u.
Happy Birthday! Gosh, 46? How come u've always looked 26? Spill out your secret, plz!

I too would like to wish you a safe journey to and fro Mecca. Semoga mendapat haji yang mabrur serta lebih banyak kebaikan yang dilimpahi dari rahmat Allah yang luas itu sekembalinya nanti.

azlin hashim said...

HAPPY BIRTHDAY PAKNIL..!!!!

> SMG DIPANJANGKAN UMUR, DIMURAHKAN REZEKI & SIHAT SELALU.

> SLMT MENUNAIKAN HAJI & SMG ALLAH MEMPERMUDAHKAN SGL URUSAN PAKNIL DI SANA NNT & DIBERIKAN JLN SEBAIK2JLN.

> DOA KAMI SENTIASA MENGIRINGI!

> SYUKUR! PAKNIL INSAN TERPILIH!

> JAGA DIRI HIASI PERIBADI.

MinahranggieE said...

paknil...Happy Birthday... semoga paknil selamat pergi dan pulang dari haji nanti...dan semoga mendapat haji yang mabrur...

sayang paknil...

Jelly said...

Selamat Ulang Tahun..
Semoga Panjang Umur dan DiBerkatiNya....

Teruskan berkarya untuk minda anak-anak Malaysia....

U R The One & Only in D World!!!!

Mieza said...

Hepi besday paknil...

Semoga dilanjutkan usia,diluaskan rezeki dan dikurniakan kesihatan yg baik...AMIN

slmt pg n balik ya..jg diri...:D

*ps - doa byk2 moga dibukakan pintu hati paknil utk cari teman hidup ya...

edzlin007 said...

salam paknil

happy birthday to u. semoga selamat pergi mengerjakan ibadah haji dan pulang. kami doakan paknil selalu.

nacha said...

Happy birthday Paknil. semoga panjang umur & dimurahkan rezeki seerta selamat menunaikan ibadah di tanah suci. amin...
i'm sure gonna miss your voice during that period.

Halimatus Sa'adiah said...

salam.. abg aznil..slmt harijadi yg ke 46..mas doakan semoga abg dipjgkan umur dan dimurahkan rezeki dan semoga perjlnan abg ke Tanah Suci berjalan dgn lancar dan mendapat haji yg mabrur..insyallah..

nasz said...

Assalamualaikum Pak Nil... saya doakan semoga paknil dipermudahkan dlm segala hal terutama dlm urusan haji nanti, selamat pergi, selamat kembali.. dan akhir sekali, selamat hari jadi!!!

maz said...

Happy Besday Pak Nil yg ke 46 kami kat sini semua doa kan pak nil agar sihat dan di murahkan rezeli lagi. dan kami juga mendoa kan pak nil selamat pegi dan pulang ketanah air ini dgn sihat jgn lupa doakan kami semua ya...... luvvv youu....

dina said...

Allah selamatkan kamu....
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan Aznil Hj Nawawi....
Allah selamatkan kamu...
(nyanyi beramai2)

Semoga Pak Nil dimurahkan rezeki dan panjang umur...

adrina adi said...

pak nil,

happy birthday. moga dapat haji yg mabrur. insyaAllah.

Umi_Aliesha said...

Hepi Besday Pak Nil...semoga dpt haji yg mabrur..dikurniakan kesihatan dah dirahmatiNya selalu..

Just me...Lea... said...

Happy Birthday Pak Nil.Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Pak Nil ,semoga dipermudahkan segala urusan haji nanti.Selamat pergi dan selamat kembali.

Lynn Abdullah said...

Happy Besday Pak Nil..selamat menunaikan ibadah haji..saya doakan agar pak nil selamat pergi dan kembali..semoga mandapat haji mabrur..insyaallah

TashadeNatasha said...

hepi bday pak nil!!
may god bless you...

CT Delima said...

ASSALAMMULAIKUM..pak nil ct tetap doakan perjalanan pak nil ke mekah dilindungi ALLAH selalu dan dapat menunaikan ibadat dengan sempurna dan bila sampai disana nnt doakan untuk saya juga yer(SITI DELIMA YAHYA) agar saya juga akan sampai untuk menjejak kan kaki ketanah suci ALLAH..AMIN..dan selamat panjang umur buat AZNIL HJ NAWAWI yg ke 46 tahun.moga diri pal nil aman dan gembira hendaknya.

ilaIP said...

Salam Pak Nil,selamat hari lahir yang ke 46..semoga bertambah rezeki pak nil dah di permudahkan segala urusan,,serta selamat berangkat ke Tanah suci nanti..semoga segala ibadah Pak nil di terima..

Linda Amri said...

selamat hari tua paknil, semoga sentiasa dilimpahi dengan rahmat dan kasih sayang ilahi. semoga selamat pergi dan kembali mengerjakan haji. dan semoga paknil sentiasa sihat dan sejahtera hendaknya.

slyn said...

Selamat hari ulang tahun dan semoga dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat.. InsyaAllah.

Audio said...

Happy Bday PakNil..
Insyaallah yang terbaik saya doakan untuk PakNil.. :)

Life and something like that said...

heppy birthday paknil..semoga segala cita2 dan harapan menjadi kenyataan...saya doakan paknil sentiasa di lindungiNYA pabila paknil sampai ke tanah suci mekah..doakan tuk saya yer... :)

Miss aiza said...

Selamat Menyambut hari lahir, semoga panjang umur, murah rezeki dan berbahagia disamping orang tersayang

Aisyah said...

Pak Nil,..

Selamat Hari Lahir,..Semoga dapat Haji yg Mabrur,..Amin

akimsensei said...

paknil, my feveret actor.. wah2, hepi besday paknil.. semoga dapat haji mabrur nanti ye..

eza said...
This comment has been removed by the author.
eza said...

selamat hari lahir pak nil semoga d'beri kesihatan yang baik dan d' murahkan rezeki.....

pak Nil selamat menunaikan fardu haji...
- semoga dipermudahkan segala urusan haji nanti dan mendapat haji yang mabrur... insyaallah
- di beri kesihatan yang baik....
- dan selamat segala-galanya

Big Mamma Bukhari said...

assalamualaikum..
selamat hari ulangtahun yg ke 46.. semoga hidup pak nil sentiasa diberkati oleh-Nya.. amin..
semoga mendpt haji yg mabrur.. insya allah..
selamat maju jaya dalam kerjaya... tak kira dlm apa bidang sekalipun..
sekian.. terima kasih...

atty's said...

allah selamatkan kamu..
allah selamatkan paknil..semoga paknil snantiasa sehat walafiat..
dan murah rejeki selalu..dan dpt haji mabrur..semoga paknil selamt pegi dan kembali yer..

sniffa93_aznil4eva said...

epi bday uncle!
wishing u;health n hapiness in life oke!

hope uncle dpt laksane urusan haji dgn mudah!

epi n smile alwayz!=)

http://ourcrazyncolourfullife.blogspot.com/

iltieyzam said...

a'kum pak nil...
alhamdulillah..Allah masih pjgkan umur pa nil...selamat hari lahir..moga2 Allah memberikan peluang kpd pak nil utk mengerjakan haji mabrur nanti..moga pak nil dapat menikmati hidayahNya dan melihat kebesaranNya apabila di sana nanti...di harap paknil selamat pergi dan pulang....

arejue said...

SALAM ABANG AZNIL,
SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH HAJI...SEMOGA DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN. SAYA CADANGKAN ABANG AZNIL BACA BUKA TRAVELOG HAJI TULISAN PROF MUHD KAMIL TERBITAN PTS PUBLISHER..BANYAK INFO BERGUNA UNTUK BAKAL JEMAAH HAJI.

Lily.Lulu said...

HAPPY BIRTHDAY PAK NIL !!!

Moga Allah panjangkan umur paknil dan dilindungi oleh-Nya selalu

Semoga paknil diberikan rezeki yang lebih dan selamat menunaikan ibadah di tanah suci

May all your wishes come true and wish you all the best !!

:)

pwincess AJA said...

happy burfday pak Nil...
may ALLAH S.W.T bless U.
wish many happy returns 2 U.
may u success in dunia&akhirat.
insyallah...

=))

eiLda epaL said...

assalammUalaikum paKnil...

selamaT menyaMbut hari lahir yang ke-46...
seMoga pakNil sekeluarga sihat selalu hendaknya, panjang umur, murah rezeki dan sukses dalam apa jua bidang yang bakal paknil ceburi kelak di masa hadapan...

terima kasih juga buat pakniL kerana sudi berkongsi pengalaman, kisah-kisah menarik di dalam blog paknil ini...kami dah anggap paknil seperti kawan dan juga ahli keluarga sendiri...

alhamdulillah, paknil akan mengerjakan haji ya bulan disember ni...semoga ibadah paknil akan berjalan dengan lancar, perjalanan pergi dan balik dengan selamat...

walauapa pun yang berlaku, kami tetap sokong paknil...

happY birthdaY =)

niema-sifiana said...

happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to pak nil,
happy birthday to you!

happy birthday pak nil, semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan..moga Allah memberkati pak nil sekeluarga..niema doakan pak nil sentiasa bahagia di samping anak2 pak nil..selamat berangkat ke tanah suci mekah dan semoga mendapat haji yang mabrur..we all your fans will pray for your safety there..

lastly, enjoy your day because it's your day!!

fifi shafinah said...

Hai Pak Nil....salam...Makin Tua dah kamu he he he...Selamat Hari Tua...eee...Happy Birthdaylah...Semoga hanya perkara yg baik2 sahaja datang seiring dlm hidup pak nil...& semoga allah memudahkan segala urusan pak nil.

faRah said...

Paknil,thanks so much still ingt kt farah...neway happy birthday again..i luv u so much...semoga allah memberkati perjalanan paknil ke sane nanti.amin..

Pink Mama said...

Selamat Harijadi Pak Nil dan semoga mendapat haji mabrur, InsyaAllah.

cik siken said...

pak nil..hepi besday..kita kongsi besday tau..paknil 0611..saya pulak 1106..hihihi..boleh camtu??semoga panjang umur,murah rezeki dan berbahagia hendaknya.amiin.

Sharifah Liyana said...

happy birthday pak nil!!!
semoga sihat and happy selalu..
semoga dpt menjalani ibadah haji dgn tenang..
btw,thank you sbb balas kad raya..
take care...

Fizah said...

Salam..
Pak NIl Epi Besday..
Moga panjang umur, dimurahkan rezeki, selamat menunaikan ibadat haji.. dikurniakan kesihatan yg baik.. dipemudahkan perjalanan semasa pak nil di sana.. semoga pak nil terus sukses di dalam kerjaya.. semoga Allah memberikan yg terbaik utk pak nil dan keluarga di dalam kehidupan.. Amin..

nadiahmad said...

happy befday paknil.. doakan kesejahteraan seluruh umat islam bile tibe di sana nanti ye...

Wawa_Nadwa said...

epy bufday to you,
epy bufday to you,
epy bufday to paknil,
epy bufday to you!!!

luv u!
muahhhhxx!
=)

saveme_zero said...

pak nil...selamat hari lahir yg ke-46. moga sentiasa sentiasa & panjang umur. Sebak pulak bila paknil ckp nak menunaikan ibadah hj...huhu...syukur alhamdulillah.

Ta'bai kala hummalabait'..

♥m|sT@b|m®♥ said...

Assalamualaikum.

Selamat hari lahir pak nil.
semoga panjang umur,bahagia + ceria, dimurahkan rezeki & diberkati oleh Yang Esa. semoga pak nil dapat menjalani ibadah haji dgn sempurna, insyaAllah. amin.

- keceriaan pak nil bley buat org lain turut ceria. :D

bella said...

assalamualaikum paknill...
Haappiie beSday 4 uuuu!!!!!
hope panjg umor n dmrahkn rezki..
paknil,
semoga selamt pegi n blik..
sonok tau dpt g umah ALLAH...
moga2 drestui dan dbrkati ALLAH perjlnan paknil...

Brooklyn Syiraz said...

Hepi besday Pak Nil....
Bestnyer Pak Nil nak g Haji dah tahun ni....
ALHAMDULILLAH...
Semoga Pak Nil akan mendapat Haji Yang Mabrur....INSYAALLAH....

black_canary said...

happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to pak nil,
happy birthday to you!

dan selamat menunaikan ibadah haji..semoga sihat dan mendapat haji yg mabrur

pu3shidah said...

Hepi Bufday 2 Pak Nil....
Semoga bahagia bersama anak2 n Semoga dipermudahkan semasa menjalankan rukun islam ke5 itu.....

rahmahnasri said...

Happy birthday from ika, ainaa, mardhiah, hidayah, zuhair and firdaus......semoga muda sokmo....kami cayang uncle aznil. Semoga mendapat haji mabrur doakan kami agar menyusul kelak - rahmah dan nasri

Fatimah ARR said...

semoga panjang umur..
murah rezeki..

acu said...

hepi bday pak nil....semoga ALLAH permudahkan segala urusan haji pak nil...dan saya doa kan pak nil dapat haji yang mabrur.aminnnnn

miDcUpiD said...

salam paknil..

Appy bezday
smoga d murahkan rezki n d'permudahkan sgala yg paknil lakukan ok

tek k

Splitzbz said...

Pak Nil.. Heppi Besday & slamat berangkat ke Tanah Suci Mekah..


p/s Harap bila sampai sana leh doakan agar dimurahkan rezki kami semua ya.. tq

rianafatiha said...

salam... hye paknil.. hepi birthday.. smoga pjg umur dn dilimpahkan rezeki oleh Allah..

filanastasia said...

pak nil : happy besday yeah.. love u.. muachhh.. huhuhu

ABOTfnd said...

Bismillahirahmanirahim....
Ya ALLAH aku bermohon padaMU sekali lagi kepadaMU semoga memberi keSIHATan dan keBERKATan MU ke atas insan yang bernama AZNIL BIN HAJI NAWAWI .aku juga berMOHON agar beliau p a n j a n g umur dan murah rezeki serta selamat sentiasa dibawah lindunganMU ya ALLAH.SEMOGA MENDAPAT HAJI YANG MABRUR....
Amin....
LaBaikallah Humalabaik...Laibaikala kala-kala baik.....

diLL said...

epi belated pak nil~~ weeee

ms said...

Assalammualaikum Abg Aznil.. Selamat Hari Lahir yg ke 46 tahun, semoga sihat walafiat selalu dan dirahmati Allah.. N Selamat berangkat ke Tanah Suci bagi menunaikan Fardhu Haji, moga mendapat haji yang mabrur. Sorry, semlm tak wish abg this b'day greetings, sibuk sgt ngan keja.. Ikhlas dari Suryani, Brunei Darussalam

Casper a.k.a wifee en.atan said...

pak nil

hepi bday...
dan selamat perjalanan pergi dan balik pak nik ke tanah suci....

ita.itu said...

happy bday paknil ku sayang..paknil nmpk muda la..apa rahsianye..hehe

ladyM said...

alhamdulillah n semoga selmt pergi dan selmt pulang ye abg aznil...semoga semua berjalan lancar di sana kelak...amin

Janggeltrekker said...

Salam Pak nIl ..Happy Belated Birthday..dan selamat menunaikan fardu haji! Semoga kesihatan PakNil sentiasa terpelihara.
Amin..

YoYo said...

Pak Nil..

Happy Belated Birthday..
moga sentiase dibawah lindunganNYA dan diberkati hidup..

Selamat menunaikan ibadah Haji..
moga mendapat Haji yg Mabrur dan dikurniakan kesihatan yg baik sepanjang menunaikan ibadah Haji kelak..

Doakan untok Yo boleh tak??
hehehe..

luv u Pak Nil..

gurl ; lia said...

pak nil!!!
happy bufday!!!

(^_^)

lynn said...

Pak Nil.......HappY Birthday 2u....
Moga pjg umur n di murahkan rezeki....Pak Nil....i mmg minat gila2 kat Pak Nil....sampai anak sy pon minat.....kalau Pak Nil ada kelapangan, kol lah anak sy....dia teringgin nak ckp dgn pak nil...no hp sy 0173231428...nama ank sy qeeqis...umur 5 thn.semoga ceria selalu

zianazone said...

happy besday paknil..semoga panjang umur dan happy selalu..dan kitaorg doakan semoga paknil selamat pergi dan selamat kembali ekk aminnn

cikgu jane said...

salam...............
paknil, pes time tinggal jejak. paknilnya besday sama ngan baby saya zahra aleeya. setahun baru...huhu.

HANA bUdaK cEkElAt said...

salam hari lahir paknil
naik kapal terbang hati-hati ;p

Liz said...

Paknil..happy belated birthday..n

selamat mengerjakan ibadah haji..semoga dipermudahkan segalanya di sana..

n Congrats for being the best PENGACARA in malaysia at anugerah skrin..

u rawks paknil!!

~aianna~ said...

pakNil..hepi belated burfday~~!!n smoga mndpt haji yg mabrur yeah..mymom sibuk tnye i..checkla blog aznil..bape hb dia g haji..hiks!n..stil fresh ni..congratulations 2 u n all mcm2 aznil'crews sbb menang rncgn bual terbaik d anugrh skrin mlm td!!~~ i luv M.M.A..!!~~

nasz said...

tahniah pak nil, di atas kemenangan Anugerah Skrin 2008...
semoga terus sukses dalam kerjaya!!!

May Jiuan said...

hi..uncle aznil..
sy nmpk uncle aznil at tv3...
so handsome!!!! =)

Congrats MCM MCM AZNIL mng
Rancangan Bual Bicara
Terbaik Anugerah Skrin

=)

katak_78 said...

hey!Congrats rancangan macam2 aznil n Pak nil sdiri menang dalam anugerah skrin!!!tahniah2...

d7 said...

pak nil..
hepi belated bday =]
may all ur dreams come true & may u will find ur true happiness..
insha allah..
aminnnnn..

alhamdulillah..
pak nil nak pi haji dah yer..
iskh.. nak ikut pak nil!!
org doakan pak nil semoga dipermudahkan urusan dalam mengerjakan ibadah haji, kesihatan yg baik, dan mendapat haji yg mabrur..

anyway, pak nil congrats!!
MMA menang lagi this yr dlm anugerah skrin.. =]
keep up the good work..
tatau la nape but tetibe sayu bila depa soh pak nil komen atas kemenangan tu.. =[

ok, take care yer pak nil..

lots of love,
d7

aNIe said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY AZNIL...semoga dipanjangkan usia...diberikan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki...Ameeen

Tahniah juga atas kemenangan Aznil di Anugerah Skrin TV3 malam tadi...

Terima kasih amat pada Aznil yang sudi mengambil gambar dengan anak kak anie...biarpun tgh sibuk...Terima kasih...suka sgt dia...

NuriY said...

Semoga Pak Nil dpt haji mabrur.
Insya-allah... amin!

sya said...

Assalamualaikum

Happy Belated Birthday Aznil

Tahniah pada Aznil kerana memenangi Anugerah Bual Bicara Terbaik malam tadi. Alhamdullilah berkat doa dan sokongan peminat2 cilik maka rezeki lagi tahun ni.

Nak ucapkan terimakasih pada Aznil sebab dalam kesibukan selepas AS malam tadi bersetuju untuk bergambar dengan Fareez anak saudara saya yg juga peminat Aznil, walaupun pada mulanya Aznil menolak kerana sibuk utk press conf.

You made his day and my daughter's too.

Selamat Mengerjakan Haji dan semoga mendapat Haji yang Mabrur serta selamatkembali ke Malaysia nanti.

wassalam

NieRadiNa said...

Paknil...
happy besday yg ke 46.....
Smoga paknil panjang umur n murah rezeki srta hepi sokmo brsama kluarga.....

paknil gi haji jgn lupa doakan kami juga...agar satu hari nanti kami pun akan sampai seru sperti paknil juga....

rindula plak paknil lama tak update blog ni nati...apapun...saya doakan agar paknil pergi dan pulang dgn slamatnya serta sihat dan dapat pula mmbawa pulang haji yg mabrur....

lg pun paknil masih lagi diperlukan disini untuk mmbimbing kanak2 yg masih kcil n mnghiburkan kami dgn rncangan paknil ktika pnat pulang bkerja...

N tak lupa juga 1000 ucapan tahniah krn mnang malam smalam...di Anugerah Skrin...wah...murahnya rezeki paknil...berkat doa org rmai yg menyayangi anda... :)

WaWa said...

Alhamdulillah..MMA menang lg..tahniah paknil..semoga segala urusan dan perjalanan paknil utk menunaikan ibadah haji berjalan lancar..epi bday paknil..

akutetapaku said...

Heppy besday for pak nil.... congratulation gak coz menang malam semalam... n... semoga pak nil dapat haji mabrur... cayang pak nil... hehehehhehe....

sheron said...

Happy Bday, congrats and salam lambaian kaabah to Paknil! Pak nil mmg best cuma I hope Paknil takkan buat lawak on sengau people or other OKU defects, be more sensitive kayyyy Pak nil! Take care and love you! Keep ur feet on the ground always! Ciao!

kenari said...

Salam Abg Aznil (dare to be different :p)
1. Happy belated 46th b'day!!
2. Tahniah juga atas kemenangan di Anugerah Skrin 2008. Mcm2 Aznil is awesome!
3. Slmt berangkat ke tanah suci, moga mendapat haji yg mabrur.
4. All the best to u!!

Ghazali B Abd Aziz said...

Assalamualaikum Aznil;

Semuga Allah memberkati usia mu .. dan mudah mudahan apa yang dihajati/diidami menjadi reality ...

Semuga selamat perjalanan mu , dipermudahkan Allah ke atas segala urusanmu dan mudah mudahan mendapat Haji yang Mabrur ... yang mana Syurga balasannya ....

Kalau ada di Mekah/Madinah, calling calling ler ... 05 40763982

Selamat pergi dan kembali ...

MaMa MuNiRa said...

selamat menunaikan ibadah haji moga ALLah permudahkan.seronok berada disana.ibadah haji tak sama dengsn umrah.bawak strepsil byk.mudah batuk.selamat jalan.

NOurS said...

Paknil~!!
happy birthday~!!
moga d'permudahkn urusan haji nnti..
slmt pergi n kembali ye..
moga dpt haji yg mabrur jugak..
:D

+ iNaMoRaTa + said...

pak nil..
happy birthday..
Alhamdulillah..sampai jg hajat hati paknil nak pg ke tanah suci 2..
ntah rin xtau dpt sampai ke x..
harap2 blh la dpjgkan umur dan dpt pergi ke tanah suci..amin..
jaga diri ye paknil..wish u happy always..

pokcu said...

tahniah kerana unggull di anugrah skrenn, huhu

Juana Intan said...

Pak Nil!!
Happy belated birthday..sowi terlambat nak wish. semuga pak nil akan sentiasa sihat dan berjaya di dalam apa jua yang pekerjaan yang pak nil lakukan.

dan juga selamat berangkat ke tanah suci mekah.

Juana Intan said...

tahniah sekali lagi kerana berjaya di anugerah skrin baru2 ini..

sajidah said...

Assalamualikum Paknil.......... Happy Belated Birthday!!... maaf lmbt wish sbb hari tu internet de masalah... saya dan kakak saya sntiasa mndoakan ksejahteraan Paknil tak kira di mana jua... semoga paknil pjg umur dan dluaskan pintu rezeki agar dpt mnerima hidayah dan rahmat Allah SWT. Semoga juga Paknil dan anak2 akan mendapat syafaat Rasulullah SAW. Semoga Paknil sntiasa bahagia disamping anak2 tcinta,Fifi dan Riki..... dan semoga juga agar dipermudahkan segala urusan paknil untuk mengerjakan ibadah Haji di Tanah Suci Mekah dan selamat pergi dan kembali.. agar paknil selamat tiba di destinasi dan berjaya bergelar HAJI AZNIL HAJI NAWAWI.. Amin.

YIE[n] said...

Alhamdulillah..
akhirnya pak nil ke mekah jg menunaikan haji..
Hj. Aznil Nawawi..gitue

Mama Mya said...

salam pak nil!! hepi belated besday.. semoga panjang umur n murah rezeki.. pak nil!! besday kita sama laa hiks

sazly said...

selamat mengerjakan haji paknil

sAfFiYaHnAjLah said...

wah..
lupa lak nk wish..
hepi belated besday uncle..
ngengeh..

*di sana nnt doa kan utk sy jua ya..

*peace*

yaya said...

Pak Nil...selamat ulang tahun..semoga dimurahkan rezeki dan panjang umur..Insyaallah..Yaya Doakan Semoga PakNil sentiasa tenang...dan semoga beroleh Haji yg Mabrur di sisi Allah..jg diri.jg hati...

ibu_rizqy said...

for the first time... ibu terfikir nak cari blog paknil...gara2 baby rizqi yang minat giler kat pak nil... rasa nyer bukan anak ibu jer yang suka pasti berjuta kanak2 lagi kan... anyway thanks for paknil coz mudahkan kerja ibu utk kemas2 rumah n masak.... senang2 search blog baby ibu k
http://rizqihamizan.blogspot.com

nhayatiz said...

Assalamualaikum & Good Day!!

Alhamdullilah....semoga mendapat haji yang mabrur & dimurahkan rezeki yang halal

ni...anak2 kita minat sangat ngn pak nil...tapi tak sempat lagi nak turun p rakaman ngn pak nil.

pe-pehal....semoga sukses sokmo!!!

aDielicieux said...

Happy Belated Birthday Paknil...wishing u all d best in everything that u do...i know u touched many hearts and many lives and as a source of inspiration for me to go into hosting ;) evrybody thank you for many things...u're great!!!
semoga berade dlm keadaan sihat sntiase agar dpt mengerjakn haji dgn penuh khusyuk...semoga paknil mdpt haji yg mabrur...byk2 bersabar....take care n all d best paknil!!

Mas Rahim said...

Selamat Menunaikan Ibadah Haji & semoga mendapat haji yg mabrur..InsyaAllah....

* [ F y z a ] * said...

Pak nil!!!
Semoge selamat pergi dan balik ke tanah suci Mekah.. Moge2 Allah memberkati perjalanan abang aznil kat sane.. Jage diri elok2 dan insya-Allah, rezeki abng aznil akan bertambah murah nnt..
Sayang abang aznil!!!

dHah611 said...

happy belated birthday abg aznil..!!!!

s0ri lmbt wish...

xtully wish d0h lam fs abg aznil
(maybe fs fan abg aznil...ntahlar..)

lgp0wn..mser dhah wish nie..abg aznil dah der kt k0ta makkah..tp..x per lar...

huhu..~~